Toon posts:

SRS-Systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag pas geleden ergens een home-cinema setje. Hier zaten 2 boxen die gebruik maken van SRS-technologie. Ik had hier echter nog nooit van gehoord. Nu weet ik wel wat het is maar nu wil ik ook weten of het een beetje om aan te horen is. Heeft iemand ervaring met zo'n soort setje en is het aan te raden om te kopen?

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Klinkt best wel leuk die SRS. Zeker bij ambient geluiden ( sfeergeluiden enzo ) .. Is zeker aan te raden :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Verwijderd

ook en lekkere dubbelpost met het fokforum.

door:Topic: SRS-SysteemIndex / Digital Corner / SRS-SysteemGeplaatst door TBC_Mysterio op woensdag 7 januari 2004 21:32Ik zag pas geleden ergens een home-cinema setje. Hier zaten 2 boxen die gebruik maken van SRS-technologie. Ik had hier echter nog nooit van gehoord. Nu weet ik wel wat het is maar nu wil ik ook weten of het een beetje om aan te horen is. Heeft iemand ervaring met zo'n soort setje en is het aan te raden om te kopen?

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 21:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 21:37:
ook en lekkere dubbelpost met het fokforum.

door:Topic: SRS-SysteemIndex / Digital Corner / SRS-SysteemGeplaatst door TBC_Mysterio op woensdag 7 januari 2004 21:32Ik zag pas geleden ergens een home-cinema setje. Hier zaten 2 boxen die gebruik maken van SRS-technologie. Ik had hier echter nog nooit van gehoord. Nu weet ik wel wat het is maar nu wil ik ook weten of het een beetje om aan te horen is. Heeft iemand ervaring met zo'n soort setje en is het aan te raden om te kopen?
Ik dacht gewoon van, ga zoveel mogelijk mensen vragen :)