[Win2K3] AMD64 3Com drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 18:41
Weet niet of dit hoort bij NT of WOS, maar ik heb me de ple**is gezocht naar 64 bit drivers van 3com... en wel voor de AMD64 bit versie van Windows.

Kan maar geen geschikte drivers vinden voor mijn onboard 3c940 LOM (Lan on Motherboard)... Heeft iemand het bestaan van deze drivers al ontdekt? Zou nu toch eigenlijk wel eentje mogen bestaan...

Heb op DevSource wat 'guides' gevonden waar wordt toegelicht hoe drivers kunnen worden geport naar AMD64; deze guides (Part1, Part2) zijn al van augustus... en nog niemand heeft dit geprobeerd voor de 3com drivers? (althans ik kan het niet vinden)

Iemand meer info?

Whoo-ah.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 12:59

FastBunny

Give it the Works !

Windows 64bits is nog niet uit. De fabrikant is vast wel bezig met drivers maar die staan niet meteen op de site :) Wachten dus of een 32bits versie installeren. Overigens kan je via de search vinden dat je geen support moet verwachten op beta software :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 18:41
Wachten tot een besturingssysteem _klaar_ is met het releasen van een device driver is IMHO het domste wat je kan doen... Dan pas kan er uitgebreid worden gekeken naar eventuele bugs, dan pas weet MS & 3com met zekerheid (idd: na het gebruiken van de drivers door miljoenen gebruikers met miljoenen verschillende configs) of het stabiele drivers zijn...

De beta van xp/2k3 amd64 is al tijden uit (niet public weliswaar), twordt zo langzamerhand wel tijd voor zo'n groot en toch wel belangrijk berdijf in de servermarkt als 3com......

Whoo-ah.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Windows Server 2003 is BETA. Lees ook de policy in WOS door met betrekking tot BETA software.

* mutsje maakt TR aan.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

Zie Windows Operated Systems - Policy waarom niets over beta os'en

Hier vind je ook een onderbouwing / uitleg: Beta's updates en nieuwe OS'en

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.