Toon posts:

Eigen domeinnaam

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een eigen domeinnaam registreren. Alleen registreren dus niet met hosting erbij. Ik heb overal gezocht, maar kan geen aanbieder vinden. Het is dus de bedoeling dat ik zelf een DNS server beheer. SIDN verwijst mij door naar één van hun deelnemers, maar die lijst is verschrikkelijk groot. Weet iemand ergens waar ik mijn domeinnaam kan aanvragen?

Alvast bedankt!!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 13:40
www.jipco.nl kan je netjes je eigen spul beheren.

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• _fm
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

_fm

Er zijn er heel veel die dat aanbieden, ik ben zelf tevreden met www.nxs.nl .

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 20:42:
Hallo,

Ik wil graag een eigen domeinnaam registreren. Alleen registreren dus niet met hosting erbij. Ik heb overal gezocht, maar kan geen aanbieder vinden. Het is dus de bedoeling dat ik zelf een DNS server beheer. SIDN verwijst mij door naar één van hun deelnemers, maar die lijst is verschrikkelijk groot. Weet iemand ergens waar ik mijn domeinnaam kan aanvragen?

Alvast bedankt!!
lijkt me sterk dat je er echt geen hebt kunnen vinden, immers die lijst is verschikkelijk groot ;)
We kunnen hier wel al die bedrijven op gaan noemen, en dan? heb je alsnog een hele grote lijst :P

en daarom is deze ook voor jou van toepassing:
[rml][ NIEUW] Policy update - Hostingtopics **06-01-2004**[/rml]

[ Voor 8% gewijzigd door Erkens op 07-01-2004 20:46 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:32
123cheapdomains.com heb ik de mijne al 2 jaar...

[ Voor 5% gewijzigd door Fire69 op 07-01-2004 20:47 ]

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
qdc.nl ook een goeie :P

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 18:14
[rml][ NIEUW] Policy update - Hostingtopics **06-01-2004**[/rml]

Lees de nieuwe policy eens door :)

Daarnaast kan _elke_ hoster dit doen, en 99% wil het ook best voor je regelen. Bel er gewoon eens een aantal van webhosters.nl :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.