Hoe de lens van discman het beste schoonmaken?

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64785

Topicstarter
Beetje domme vraag, maar in de search en FAQ staa het niet, maar wat is volgens jullie de beste (effectiefste) manier om de lens schoon te maken, wattenstaaf met alcohol, of volgens iemand anders, wattenstaaf met afwasmiddel of is pure alcohol te sterk/bijtend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

ik doe het altijd met een wattenstaafje en wat heet water erop, dat uitwringen met een doekje tot het vochtig is.
Dan er overheen wrijven en met de andere droge kant weer droogmaken de lens.

Het is geen fornuis of afzuigkap dus in mijn ogen zijn poetsmiddelen helemaal niet nodig.
Of je moet echt als een gek roken rond je cdspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-04 19:49

Remy

I usually get 100% accuracy

Een discman is naar mijn idee meer Audio dan Gadget, dus in dit geval:

Move Gadget Talk > Audio, Video & HiFi Forum :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou dat met een wattenstaafje + alcohol doen, maar voor apparaten waar ik niet bij kan, gebruik ik zo'n cleaning CD. Daar zit zo'n stukje stof bovenop waar je ook wat alcohol-achtige vloeistof op kunt doen om beter te cleanen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
WAttenstaafje + alcohol heeft bij mij altijd geweldig gewerkt, nooit anders geprobeerd maar is niet nodig zolang alcohol werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64785

Topicstarter
ReemF schreef op 08 januari 2004 @ 16:00:
Een discman is naar mijn idee meer Audio dan Gadget, dus in dit geval:

Move Gadget Talk > Audio, Video & HiFi Forum :)
In de FAQ van Gadget-talk staat duidelijk dat mp3-spelers de aangewezen dingen zijn voor in dit forum, en ik denk dat het schoonmaken van de lens ook wel relevant voor Gadget-talk is. Maarja.

Bedankt voor het advies, ik heb het geprobeerd, en hij geeft niet die fijn error meer van "unfinalised disc"
Pagina: 1