Toon posts:

AVI naar DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij een uitleggen hoe je een film met extensie avi naar een dvdR kopieert, zodat hij in iedere dvdspeler kan worden afgespeeld.

Ik heb nog een dvd-writer omdat ik hem enkel zou kopen om dit te doen.

Dank bij voorbaat ;)

Verwijderd

dat kan niet in 1 keer (heb heel lang gezocht, en zo'n progsel bestaat gewoon niet)

je moet eerst geluid en video apart rippen, en dan terugcoderen naar plain avi/mpg en dan als video dvd branden.

Verwijderd

Ehm..

Wat mischien handig is, is om de search te gebruiken...sinds je nieuw bent geef ik je wel ff een tip, maar volgende keer eerst zelf wat moeite insteken...

www.dvdrhelp.com
www.svcdhelp.com

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03 16:41
Daar gebruik ik movie factory 2 voor van Ulead...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 20:11:
Kan iemand mij een uitleggen hoe je een film met extensie avi naar een dvdR kopieert, zodat hij in iedere dvdspeler kan worden afgespeeld.

Ik heb nog een dvd-writer omdat ik hem enkel zou kopen om dit te doen.

Dank bij voorbaat ;)
Aangezien capelle het over kopieeren heeft, geeft wel aan dat hij 0% effort heeft gestoken in het verdiepen hierin...

voor de duidelijkheid:

voor je een .avi film kunt afspelen op je dvd speler moet je hem ENCODEN naar Mpeg2 (moet aan verschillende eisen voldoen) Dit kun je doen met http://www.tmpgenc.com

daarna kun je hem met nero branden. doe eerst ff wat research voor je topics als deze post... :/

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum hoe je het beste een DVD moet kopiëren ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.