Toon posts:

Dus Legaal....

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dus alle programma's die jullie gebruiken zijn legaal!?? Hmm, dat leuke logo'tje van jullie hier linksboven is gemaakt met een legale versie van Photo Shop 8 SE!? Vast en zeker...

Nou, in ieder geval... Jammer dat het zo moet
Laat het me even weten zodra op dit forum mensen zijn die legale software gebruiken!!!

Douwe

En ow ja... ik weet niet of er een moderator aanwezig is op dit moment!? Maar vanaf morgen hoef ik niet meer lid te zijn van jullie!!!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:23
Waar gaat dit over :S

ff modje gewaarschuwd..

enne t.net heeft egt wel licenties hoor :P

Verder heb ik zelf ook nog een hele rij legale software, niet alles.. maar dat geldt voor bijna! elke tweaker..

agrees with flexje, als je t hier zo tof vind, waarom kom je hier dan :P

[ Voor 54% gewijzigd door SyS_ErroR op 07-01-2004 19:51 ]

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 20:02

flexje

got-father

Boeiende info man tnx :/ , waarom verlaag je jezelf eigelijjk tot ons niveau en post je hier nog :Z

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

maar je opend nog wel ff een zinloos topic?>>beetje kinderachtig 8)7

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zoals ik al zei: e-mail voor een discussie :Y)

edit:

En ja er zijn hele volksstammen die geen warez gebruiken. Er is heeeel erg veel gratis - zelfs opensource! - software op de wereld ;)

Niet dat ik een heilig boontje ben, ook ik heb (naast betaalde software, spellen, muziek en DVD's) warez, mp3, divx, etc. ja. Maar op GoT willen we nu eenmaal geen uitleg geven over cracks etc: heel simpel.

[ Voor 85% gewijzigd door F_J_K op 07-01-2004 20:02 . Reden: maar niet veel hoor O-) :+ ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.