Ik heb sinds kort een heel erg vervelend probleem: mijn operating system, windows xp home edition, blijft steeds herstarten. Het probleem begon toen ik 'em laatst opstartte en de muis niet reageerde in het opstartscherm. Nu gebeurt dat bij mij wel vaker dus heb ik 'em gereset.
En nu komt het vervelende: ik kom in het scherm waarbij er gekozen moet worden hoe ik de computer wil opstarten. Welke optie ik ook kies(je ziet het aftellen vanaf 30 sec), als ik op enter druk verschijnt er een vaag balkje met allemaal ììììììììììììììì erin die volloopt. Als dat eenmaal gebeurt is zie ik aan het logo dat verschijnt dat windows xp home geladen wordt(dat balkje wat steeds volloopt zie je ook) en dan valt het beeldscherm uit en start ie opnieuw op.
Ik kom dus niet eens meer in mijn windows.
In het begin reageerde mn toetsenbord nog hierop en probeerde ik de default settings in de BIOS te herstellen maar dat werkte ook niet. Nu reageert het nergens meer op en lijkt het in een eeuwige opstartloop te zitten. Ik heb daarom nu mn oude harde schijf geïnstalleerd zodat ik nog wel het een en ander kan doen. Dat werkt dus nog wel...
Herkent iemand dit probleem en weet je een oplossing, please let me know! Anders ben ik namelijk 60 GB aan data kwijt
En nu komt het vervelende: ik kom in het scherm waarbij er gekozen moet worden hoe ik de computer wil opstarten. Welke optie ik ook kies(je ziet het aftellen vanaf 30 sec), als ik op enter druk verschijnt er een vaag balkje met allemaal ììììììììììììììì erin die volloopt. Als dat eenmaal gebeurt is zie ik aan het logo dat verschijnt dat windows xp home geladen wordt(dat balkje wat steeds volloopt zie je ook) en dan valt het beeldscherm uit en start ie opnieuw op.
Ik kom dus niet eens meer in mijn windows.
Herkent iemand dit probleem en weet je een oplossing, please let me know! Anders ben ik namelijk 60 GB aan data kwijt