Toon posts:

[Audigy+PS2] Hoe Playstation 2 te koppelen aan geluidskaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil mijn playstation 2 koppelen aan mijn PC en beeld is geen probleem door mijn video te koppelen aan mijn TV kaart, het geluid dacht ik op te lossen door een verloopstekkertje van de 2 tulips(rood/zwart) naar een enkelvoudige stekker.

Nu heb ik al mijn poorten op mijn audigy geprobeerd maar geen geluk. Ik dacht zelf Line-out zodat mijn Line-in door mijn TV kaart kan worden gebruikt.

Whellp!

Dank

• Rick_S.
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-03 11:56
Je PS2 moet ook op de line-in. Dit is namelijk, hou je vast, een geluids-INgang 8)7 . Je kunt misschien een splitter kopen zodat je beide stekkers in je line-in kunt pleuren. Andere mogelijkheden zijn er niet. Misschien heb je nog ergens een microfoon-ingang, maar dat geluid is wel redelijk brak en, ik geloof, ook nog eens mono.

Bijzonder: iemands mening klinkt uit zoveel monden

• eL_Jee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 09:53
Hallo zeggen is wel erg lief hoor O+ maar niet nodig
Ik wil mijn playstation 2 koppelen aan mijn PC en beeld is geen probleem door mijn video te koppelen aan mijn TV kaart, het geluid dacht ik op te lossen door een verloopstekkertje van de 2 tulips(rood/zwart) naar een enkelvoudige stekker.
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je hier bedoelt? Je hebt een verloopstekkertje van tulp naar een 3-polig stereostekkertje?
Nu heb ik al mijn poorten op mijn audigy geprobeerd maar geen geluk. Ik dacht zelf Line-out zodat mijn Line-in door mijn TV kaart kan worden gebruikt.
TV-kaart kun je het beste intern in je pc met eenzelfde audiokabeltje als die van de cdrom komt verbinden met je geluidskaart
Whellp!

Dank
:w

Edit:
Misschien stel ik wel een hele domme vraag... maar heb je je line-in niet gewoon gemute bij je geluidsinstellingen?

[ Voor 7% gewijzigd door eL_Jee op 07-01-2004 20:50 ]

• Rick_S.
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-03 11:56
[...]

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je hier bedoelt? Je hebt een verloopstekkertje van tulp naar een 3-polig stereostekkertje?
Ik neem aan dat het twee keer tulp naar mini-jack is
TV-kaart kun je het beste intern in je pc met eenzelfde audiokabeltje als die van de cdrom komt verbinden met je geluidskaart
Bij mijn tv-kaart kan dat niet, maar das dan ook een eenvoudig aldi-dingetje.

Bijzonder: iemands mening klinkt uit zoveel monden