Ik heb al een beetje rondgestruind op het internet en overal kom ik hetzelfde lijstje tegen met commands die op de officiele mirc site staat. Daar staat dus onder andere deze regel in:
) en ik weet niet wat ik daarmee moet. Het gaat mij erom dat ik zeker weet dat het of niet/nooit werkt in de huidige mirc versie of dat het niet werkt met de commands die ik wil, of dat het natuurlijk wel werkt. Nou is mijn vraag aan jullie, hoe ik die commandregel eruit moet laten zien.
(dit is maar een voorbeeld van aantal commands maar dat maakt het voorbeelden maken ook handig
)
Dit command wil ik dus gebruiken in mIRC voor het cleanen en meer dingen om het uur. Nou staan er om "more commands" rare tekentjes (om het zo maar ff te noemen/timer[N] {repetitions} {interval in seconds} {command} [| {more commands}] Activates a timer.
code:
1
2
3
4
| /timerCLEAR -o 0 3600 /clearall /timer -o 0 3600 /topic #channel1 /timer -o 0 3600 /topic #channel2 /timer -o 0 3600 /topic #channel3 |
(dit is maar een voorbeeld van aantal commands maar dat maakt het voorbeelden maken ook handig