[Stampede] #2 Distributed Folding * lees dit *

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:57
* MarcyDarcy betreft een uitleg betreffende het updaten van de client, de client MOET geupdate worden *

Meer informatie betreffende de stampede en het zoeken van een stampedeteam valt te vinden in: [rml][ Stampede] #2 Distributed Folding - Het maken van teams[/rml]

Inleiding
Het project Distributed Folding werkt met proteines welke, na het behalen van de gewenste target worden vervangen door een nieuw protein. Gewoonlijk duurt het minimaal een maand voordat het target wordt gehaald.

Op de nieuwspagina van Distributed Folding valt te lezen dat deze proteinupdate zal plaatsvinden op 11 februari rond 17:00 uur (ofwel 11:00am EST).
Dit is ook al gemeld in de Distributed Folding Hitparades en in het Stampede topic.

Maar zoals er al staat, er * MarcyDarcy * geupdate worden. Tijdens de installatie van de client is trouwens de vraag langsgekomen of er automatic updates mogen plaatsvinden. Maar lees dit toch even.

Client updaten
Er zijn 3 manieren om de client te laten updaten.
  • De client komt woensdag de 11e vanzelf met de melding dat er een update beschikbaar is, hierop kun je YES antwoorden of ALWAYS. Als je echter hebt aangeven dat de client in 'Quiet Mode' (geen screenoutput) (optie -qt) dan krijg je deze melding niet te zien. Kies dan voor een van de onderstaande oplossingen.
  • Handmatig een bestandje aanmaken met bijv. notapad.
    Zet hierin alleen het cijfer 1 in en sla dit bestandje op onder de naam autoupdate.cfg in de Distributed Folding map. Hierdoor update de client zich vanzelf als het nieuwe protein er is.
  • Nog makkelijker. Download hier (opslaan als) dit autoupdate.cfg bestandje en plaats het in je Distributed Folding directory. Hierdoor update de client zich vanzelf als het nieuwe protein er is.
Let op!
Als je aan het sparen bent dan zal de client de melding dat er geupdate moet worden niet geven. Nogmaals er moet geupdate worden en wel binnen een bepaald tijdsbestek.
Binnen 24 uur na de update uitgaven (17:00 uur op woensdag de 11e) zal je voor oude gespaarde data nog 100% waardering krijgen.
Na 24 en binnen 48 uur zal je nog maar 50% waardering krijgen voor oude punten.
Na 48 uur zal er geen credit meer worden gegeven aan oude punten/data.
Dus flush tijdig als je spaart en update de client om het nieuwe protein te krijgen.

Sluit de client niet af tijdens het updaten.
Als het om een of andere reden niet lukt om de client te laten updaten kun je natuurlijk ook gewoon na 11 februari een nieuwe versie downloaden op de downloadpagina. Deze zal dan als versie meekrijgen * Most recent client version released February 11, 2004

Gouden tips 8)
Vergeet niet dat er snelheidsinstellingen zijn die voor ruim 200% outputstijging zorgen. Dat zijn de opties 'Use Extra RAM' en 'Quiet Mode', uitleg van deze opties.
Erg handig en overzichtelijk is de dfGUI waarin deze opties aan te vinken zijn. Voor handmatig deze opties aan te zetten lees dit.

Succes allen en laat de Stampede vooral gezellig worden :)

[ Voor 40% gewijzigd door MarcyDarcy op 16-02-2004 17:41 . Reden: nieuw protein ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

duidelijk verhaal.....
ben benieuwd hoeveel mensen "vergeten te updaten"
en iedereen succes met de stampede !!!!!!!!!

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 20:24

Marcelloz

IT dude with a beard

Even een aanvulling voor mensen die de client als Service draaien onder Windows:

• Autoupdate werkt alleen als er in je directory het bovengenoemde bestandje autoupdate.cfg staat. Staat dit bestandje er niet, dan zal je de nieuwe client moeten downloaden en over de bestaande installatie heen uitpakken. Een start- en stop van de client is hierbij noodzakelijk.

• Autoupdate werkt niet altijd goed bij dual processor systemen. Tijdens de autoupdate zal de service automatisch worden gestopt en gestart. Dit gaat goed voor de 1e processor. Echter de 2e processor start niet altijd op. Let hier op op de 14e (ik schreeuw het nog wel ff)

• In het service.cfg bestand zijn de volgende instellingen van belang:
connect=1 (1=online=standaard, 0=offline)
useram=1 (1=snel en 128MB geheugen, 0=langzaam en 25MB geheugen)
service=1 (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 naar gelang de processor #)

• Gebruik dfGui (zie hierboven) om de progress in de gaten te houden. Je hoeft niks in te stellen anders dan het vinkje "installed as service". Stel uiteraard het aantal structures op 100. Daarna alleen naar kijken :)

• Om je hele park in de gaten te houden kan je de volgende tool gebruiken: dfmonitor

[ Voor 3% gewijzigd door Marcelloz op 07-01-2004 21:46 . Reden: foutje, thanx idef1x ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-04 17:39
Misschien een idee om een tijdelijk update server voor DPC te maken met zoveel nieuwe leden. anders trappen we de gehele DF server misschien plat.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:16
stappel_ schreef op 07 januari 2004 @ 21:00:
Misschien een idee om een tijdelijk update server voor DPC te maken met zoveel nieuwe leden. anders trappen we de gehele DF server misschien plat.
Dat is ook nog niet zo moeilijk te doen, er is zelfs een updateproxy door distributedfolding.org gemaakt (kijk maar op de downloadsite).

Ik heb maar 16kb upload (@home) dus ik stel hem alleen maar voor mijzelf beschikbaar. Als iemand de mogelijkheden heeft (script draaien, flinke upload) dan zou dat misschien wel helpen.

Maar vergis je niet, distributed folding heeft zelf ook een aantal mirrors, standaard connect de client naar zo'n mirror en connecten alleen officieuze mirrors naar de hoofdserver.

Een vraagje, hoe kan je zien welke versie van de client je draait, omdat ik nu alle patches (van 106 t/m 117) op m'n lokale mirror heb staan, terwijl ik er vast maar 1 of 2 nodig heb.

[ Voor 22% gewijzigd door Jaap-Jan op 07-01-2004 21:20 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook erg belangrijk: Niet ongeduldig worden als jouw client nog niet geupdate is terwijl iemand anders al gepost heeft dat de zijne het wel is. Het komt wel, je hebt tenslotte 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:33
Marcelloz schreef op 07 januari 2004 @ 20:39:

Stel uiteraard het aantal generaties op 100. Daarna alleen naar kijken :)
Die staat standaard op 250 zo te zien, maarre wat doet dat precies? Volgens de highlight in dfgui wordt dan je client om de 100 generaties gestart. Wat is het voordeel om dat eerder dan die 250 te doen :?
Wordt ie sneller/beter hiervan :?

[ Voor 12% gewijzigd door idef1x op 07-01-2004 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:33

NightBird

DPC-Crew Coding
idef1x schreef op 07 januari 2004 @ 21:35:
[...]

Die staat standaard op 250 zo te zien, maarre wat doet dat precies? Volgens de highlight in dfgui wordt dan je client om de 100 generaties gestart. Wat is het voordeel om dat eerder dan die 250 te doen :?
Wordt ie sneller/beter hiervan :?
Ik denk dat Marcelloz doelt op het vakje "# Structures per Generation" onder het tabblad "Points".

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:33
NightBird schreef op 07 januari 2004 @ 21:39:
[...]

Ik denk dat Marcelloz doelt op het vakje "# Structures per Generation" onder het tabblad "Points".
Dus dan meer structures maken, want daar krijg je de meeste punten voor als ik het goed begrijp. Zit wat in. Zal die points (nog niet op je moersaal gezet :? ;) ) eens op 100 zetten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:33

NightBird

DPC-Crew Coding
idef1x schreef op 07 januari 2004 @ 21:45:
[...]

Dus dan meer structures maken, want daar krijg je de meeste punten voor als ik het goed begrijp. Zit wat in. Zal die points (nog niet op je moersaal gezet :? ;) ) eens op 100 zetten dan...
Dat is alleen belangrijk voor de weergave van punten in de client. Verder maakt het voor de werking niets uit. Alleen kan dan de dfGUI de juiste punten weergeven (buffered etc.)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Laatst online: 02-09 19:35
Marcelloz schreef op 07 januari 2004 @ 20:39:
• In het service.cfg bestand zijn de volgende instellingen van belang:
connect=1 (1=online=standaard, 0=offline)
useram=1 (1=snel en 128MB geheugen, 0=langzaam en 25MB geheugen)
service=1 (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 naar gelang de processor #)
Ik heb eerst gewoon normaal foldit.bat gestart en deze optie ingevoerd als ware het een 'normale client.' Vervolgens heb ik via de dfGUI de client als service geinstalleerd. Moet ik dan alsnog bovenstaande opties inkloppen in de service.cfg? Ik kan het nu helaas even niet controleren op die pc, staat uit nl.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet het ff goed lezen, het gaat om autoupdate.cfg, ik heb die maar even keurig erbij gezet dan ;)

Edit ik bedoel, ik had hem ook eerst manueel gestart, autoupdate gekozen en later als service geinstalleerd, toch ontbrak autoupdate.cfg, ik denk dat daar dus de crux zit :?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou lekker :( ik kom dus na de 13e helemaal niet meer bij de sgi's in de buurt :( pas de 9e of de 10e weer :( kan wel janken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 23:09:
nou lekker :( ik kom dus na de 13e helemaal niet meer bij de sgi's in de buurt :( pas de 9e of de 10e weer :( kan wel janken
Die paar dagen die er dan over zijn heb je toch genoeg aan.. die SGI's gaan zo hard... dan haal je ons wel in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

ColdFusion schreef op 07 januari 2004 @ 22:44:
[...]

Ik heb eerst gewoon normaal foldit.bat gestart en deze optie ingevoerd als ware het een 'normale client.' Vervolgens heb ik via de dfGUI de client als service geinstalleerd. Moet ik dan alsnog bovenstaande opties inkloppen in de service.cfg? Ik kan het nu helaas even niet controleren op die pc, staat uit nl.
Ik zou het wel even controleren of die opties inderdaad aanstaan. Meestal staat er alleen service=1 in je service.cfg. De rest moet je manueel toevoegen. Maar wellicht met dfGui is dit anders...

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:14

DukeBox

loves wheat smoothies

Zijn er mensen onder jullie die de client onder wine aan de praat hebben gekregen ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op het officiele forum op free-dc is er iemand geweest die het gelukt is...
zie http://www.free-dc.org/fo...eadid=3451&highlight=wine

Never underestimate the power of stupid people in large groups...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
DukeBox schreef op 07 januari 2004 @ 23:39:
Zijn er mensen onder jullie die de client onder wine aan de praat hebben gekregen ?
Duke, ik zie hier een topic over hetzelfde lopen. Het gaat i.i.g. over Virtual Machines en wine wordt ook genoemd. Misschien dat je deze vraag ook aan de topicstarter (Dyyryath) daar kan stellen?
De aanvulling hierboven van PeterJ is eigenlijk nog beter :)

Soulmaster, je kunt de SGI's niet op autoupdate instellen? Als je dit zou combineren met iets als de dfGUI kun je ook nog aangeven dat de client om de 8 uur oid pas connect met de server om te flushen. Het zou erg jammer zijn als je hierdoor niet zou kunnen meedoen :)

[ Voor 5% gewijzigd door MarcyDarcy op 07-01-2004 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcyDarcy schreef op 07 januari 2004 @ 23:57:
[...]
Duke, ik zie hier een topic over hetzelfde lopen. Het gaat i.i.g. over Virtual Machines en wine wordt ook genoemd. Misschien dat je deze vraag ook aan de topicstarter (Dyyryath) daar kan stellen?
De aanvulling hierboven van PeterJ is eigenlijk nog beter :)

Soulmaster, je kunt de SGI's niet op autoupdate instellen? Als je dit zou combineren met iets als de dfGUI kun je ook nog aangeven dat de client om de 8 uur oid pas connect met de server om te flushen. Het zou erg jammer zijn als je hierdoor niet zou kunnen meedoen :)
eeh die dingen hangen niet aan i-net om security redenenen dus auto-update is uitgesloten . maar ik ben al een plan van aanpak aan het maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Niet online
MarcyDarcy, is het iets om zsm na de update een mirror van de nieuwe client op tweakers.net of WDO te plaatsen oid?

Ervaring leert dat de server bij een update nog wel eens overbelast wordt, en dat de clients stoppen als ze geen contact met de server kunnen krijgen (wat er bij de volgende versie wel eens uit gehaald zou kunnen zijn). Een handmatige update is dan het snelste, en een mirror ergens in de buurt met een behoorlijke upload is dan wel prettig... aangezien niemand hier waarschijnlijk de beoogde bandbreedte kan bieden zou tweakers.net misschien wel iets kunnen betekenen?
(zat al op #dpc maar zag je niet, dus dacht post hier ff)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 11-09 13:16
PeterJ schreef op 08 januari 2004 @ 00:08:
(...)Een handmatige update is dan het snelste, en een mirror ergens in de buurt met een behoorlijke upload is dan wel prettig... aangezien niemand hier waarschijnlijk de beoogde bandbreedte kan bieden zou tweakers.net misschien wel iets kunnen betekenen?
Als je een mirror hebt, kun je ook een bestandje genaamd 'foldtraj_fileserver.cfg' en daar de naam van de server (met of zonder http://) invoeren. Dan gebruikt de client de server die je daar opgeeft.

[ Voor 23% gewijzigd door Jaap-Jan op 08-01-2004 00:21 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeterJ schreef op 08 januari 2004 @ 00:08:
MarcyDarcy, is het iets om zsm na de update een mirror van de nieuwe client op tweakers.net of WDO te plaatsen oid?

Ervaring leert dat de server bij een update nog wel eens overbelast wordt, en dat de clients stoppen als ze geen contact met de server kunnen krijgen (wat er bij de volgende versie wel eens uit gehaald zou kunnen zijn). Een handmatige update is dan het snelste, en een mirror ergens in de buurt met een behoorlijke upload is dan wel prettig... aangezien niemand hier waarschijnlijk de beoogde bandbreedte kan bieden zou tweakers.net misschien wel iets kunnen betekenen?
Een client met inet access blijft wel vouwen als er geen contact met de server is, het wordt pas een probleem als je de client stopt en hem dan weer wil starten. Om door te vouwen zou je hem een paar uur op sparen kunnen zetten, zolang het binnen de 24 uur is krijg je nog al je punten.
Voor offline machines is een mirror wel erg handig, de officiele server(s) is bij een update inderdaad wel eens overbelast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders zorgen de subteams voor hun teams voor een proxy voor de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 21:16

Bud_s

Team Anticimex & Lock

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 23:07:
Je moet het ff goed lezen, het gaat om autoupdate.cfg, ik heb die maar even keurig erbij gezet dan ;)

Edit ik bedoel, ik had hem ook eerst manueel gestart, autoupdate gekozen en later als service geinstalleerd, toch ontbrak autoupdate.cfg, ik denk dat daar dus de crux zit :?
zelfde hier gedaan, echter bij staat die file er wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Laatst online: 02-09 19:35
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 23:07:

Dit was aan mij bedoeld? Zo ja, dan denk ik dat jij maar het eens ff goed moet lezen ;) Die autoupdate.cfg is gewoon aanwezig bij mij, het ging mij juist om de gegevens die in het bestandje service.cfg moeten staan.

-edit-
Marcelloz schreef op 07 januari 2004 @ 23:34:
Ik zou het wel even controleren of die opties inderdaad aanstaan. Meestal staat er alleen service=1 in je service.cfg. De rest moet je manueel toevoegen. Maar wellicht met dfGui is dit anders...
Pc staat inmiddels weer aan en kan vertellen dat ook middels de GUI er alleen service=1 in komt te staan. Zal meteen de andere waarden die jij noemde erin rammen.
Wat ik alleen dan wel wat raar vind: connect=1 stond er niet in, dus dan zou die offline gewerkt hebben al die tijd. Toch stond er niks gebufferd en ook geen meldingen in de error log, terwijl die toch al aardig wat gedaan heeft inmiddels. En ook de ramboost heeft ie gewoon gebruikt al die tijd. Die opties in de service.cfg lijken dus niet echt uit te maken :?

[ Voor 44% gewijzigd door ColdFusion op 08-01-2004 10:52 ]

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 00:23:
Een client met inet access blijft wel vouwen als er geen contact met de server is, het wordt pas een probleem als je de client stopt en hem dan weer wil starten.
Dit was vroeger het geval idd. De client kon dan geen contact maken met de server (die was immers bezig met de changeover) en het gevolg was dat de client niet begon aan het vouwen.

Dit is met ingang van de volgende update verholpen. :)
Lees daar meer over in dit draadje

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Niet online
Mobster schreef op dit draadje:
[...]
The young cows are eager to know
Oude Koeien willen ook weten hoe en wat... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Perboemski op 08-01-2004 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColdFusion schreef op 08 januari 2004 @ 09:42:
Wat ik alleen dan wel wat raar vind: connect=1 stond er niet in, dus dan zou die offline gewerkt hebben al die tijd. Toch stond er niks gebufferd en ook geen meldingen in de error log, terwijl die toch al aardig wat gedaan heeft inmiddels. En ook de ramboost heeft ie gewoon gebruikt al die tijd. Die opties in de service.cfg lijken dus niet echt uit te maken :?
Wat de ramboost betreft weet ik niet hoe en wat bij jou, maar connect=1 is default, dus als het niet in de file staat, dan connect ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb samen met nog iemand een paar bakken op stampede gezet, we hebben allebei dezelfde handle ingevoerd, maar willen toch alsnog onze output gescheiden zien. Hoe veranderen we dit alsnog :? de cliënt opnieuw installeren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 21:32:
Ik heb samen met nog iemand een paar bakken op stampede gezet, we hebben allebei dezelfde handle ingevoerd, maar willen toch alsnog onze output gescheiden zien. Hoe veranderen we dit alsnog :? de cliënt opnieuw installeren :?
handle veranderen...

stel, jullie hebben nu "abcdefgh" als handle en als teamnaam "Teamname"
dan verander je de username in "Teamname0Membername1" (da's een nul ja ;) )

je registreert nog een keer, nu krijg je handle "klmnopqr"
dan zet je daar de username "Teamname0Membername2"

Ik denk dat ik al genoeg heb uitgelegd, aangezien hier het hele verhaal staat...

(dit was zeg maar een vriendelijke en uitgebreide versie van RTFM :+ ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

je handle kan je vinden in het bestand handle.txt in de directory van je distributedfolding client.
Als je de client opnieuw installeerd bestaat dit bestand nog niet!

[ Voor 35% gewijzigd door Hagar op 15-01-2004 21:42 ]

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

*kick*

voor de nieuwe gebruikers.

modjes, kan deze weer sticky voor 2 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
er wordt toch nog niet geupdate? Er staan wel handige tips in. Misschien dat een edit van de topicstarter een idee is om die data eruit te halen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Het ging vooral hierom : [rml]Marcelloz in "[ Stampede] #2 Distributed Folding * lees..."[/rml]
dit ontbreekt in de FAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Op deze manier blijft ie wel redelijk bovenin staan... ;)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 16:45
Denk nog 5 dagen en dan moeten we weer een update doen ?

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
^^ schopje ^^^

Topicstart aangepast naar datum van uitgave nieuw protein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

MarcyDarcy schreef op 07 januari 2004 @ 19:16:
... deze proteinupdate zal plaatsvinden op 11januari rond 17:00 uur (ofwel 11:00am EST).....ook gewoon na 13 januari een nieuwe versie ....
Psst ^^^ ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Marcelloz op 11-02-2004 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
Die glipte erdoorheen. :P
Zie ook mijn .plan op www.dutchpowercows.org.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
het forum aangepast en de beide DPC modjes gemaild met het verzoek tot een 'sticky'.
Als je de modjes wil hebben moet je niet mij mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
[eNeRGy] schreef op 11 februari 2004 @ 08:36:
[...]

[...]
Als je de modjes wil hebben moet je niet mij mailen :)
Doh!...ik bedoelde Dutchman. Nevermind :D
* MarcyDarcy kijkt Dutchman lief aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:57
Hoe kan ik precies zien of mijn update succesvol verlopen is?
Ik heb autoupdate.cfg in m'n directory gezet, dus als het goed is krijg ik geen melding..

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Je kunt nu de datum van je protein.trj bekijken. Deze zal na de update voorzien zijn van de datum van vandaag.
Mocht je de GUI draaien dan zie je op het eerste tabblad Protein size staan. Deze zal na de update ook een andere waarde hebben (nu 105)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Server is nu "down". Update zal er straks wel zijn...

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 16:45
Server nog steets niet up :)

Ben erg benieuwd wat de nieuwe koe ons gaat brengen :)

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk word hij weer kleiner.
Op die mannier zullen de inhaal stats op ARS & Free...... nog wel eens verkort kunnen worden.

Al denk ik dat als er voldoende power blijft hangen na de stampede, en alle nieuwe leden ook hun outoupdate hebben aan staan, dit ook wel goed zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 18:45:
Hopelijk word hij weer kleiner.
Op die mannier zullen de inhaal stats op ARS & Free...... nog wel eens verkort kunnen worden.

Al denk ik dat als er voldoende power blijft hangen na de stampede, en alle nieuwe leden ook hun outoupdate hebben aan staan, dit ook wel goed zal komen.
Waarom worden die dan verkort, als wij harder gaan, dan gaat iedereen toch harder :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 18:46:
[...]

Waarom worden die dan verkort, als wij harder gaan, dan gaat iedereen toch harder :?
Stel je hebt een protiene waar je 150.000.000 per dag meedoet en hun doen er 50.000.000 Mocht je een proteine hebben die 2 x zo snel is dan wordt het 300.000.000 tegen 100.000.000 Dus pak je 2x keer zoveel per dag Bij een trager protiene is het omgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelarius
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 09:45
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 18:54:
[...]

Stel je hebt een protiene waar je 150.000.000 per dag meedoet en hun doen er 50.000.000 Mocht je een proteine hebben die 2 x zo snel is dan wordt het 300.000.000 tegen 100.000.000 Dus pak je 2x keer zoveel per dag Bij een trager protiene is het omgekeerd.
Yep. En dit wordt veroorzaakt door het vaste aantal punten per generatie die ze nu hanteren. Maar ik meen me te herinneren dat ze aan een nieuw puntensysteem werken. Dat zou dan wel rekening houden met de snelheid/size van een proteine. Hoop overigens ook dat ze meteen teamhoppen onmogelijk maken (punten laten staan) want ik ben niet echt gecharmeerd van die kindjes die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar de stats vervalsen :(
Pagina: 1