ff een lekkere quote 
06-01-2004 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
13-12-2003 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
13-12-2003 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Fast ADSL-abonnement ingediend.
Na 4 jaar klant tezijn vind ik het top dat jullie me niet meteen afsluiten, maar nog mooi een overbrugging verwezelijken naar fast ADSL. Alvast Bedankt!!!
Binnen nu en 2 weken heb ik tenminste echt internet ipv uw brakke zooi.
Na na nana na!!!!!!
Uit de meting blijkt dat uw dataverbruik 210,09 GigaBytes was voor de maand november. UPC Nederland kenmerkt dit verbruik als overmatig, zoals staat beschreven in artikel 3 van de Acceptable Use Policy (AUP). De AUP is onderdeel van de Algemene Voorwaarden. UPC Nederland is, in overeenstemming met dit artikel, gemachtigd dwingende maatregelen te treffen om uw dataverbruik terug te brengen tot aanvaardbare proporties.
Een dwingende maatregel, als het afsluiten van uw modem, heeft UPC Nederland deze keer nog niet genomen. Wij hopen dat u uw dataverbruik zodanig aanpast zodat dit in de toekomst ook niet noodzakelijk is.
Mocht overmatig dataverbruik in de toekomst echter toch opnieuw voorkomen dan wordt uw modem afgesloten. U bent dan -tot onze spijt- niet meer in staat om te internetten. Om dit te voorkomen kunt u uw modem omruilen tegen een eurodocsis modem. Met dit type modem wordt u na een hernieuwd overmatig dataverbruik niet volledig afgesloten, maar wordt uw up- en downloadsnelheid sterk beperkt, tot aan het einde van de maand waarin het overmatig dataverbruik plaatsvindt. Aan het begin van een nieuwe kalendermaand krijgt uw modem de bij uw abonnementsvorm horende snelheid terug.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
06-01-2004 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.
13-12-2003 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging.
13-12-2003 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Fast ADSL-abonnement ingediend.
Na 4 jaar klant tezijn vind ik het top dat jullie me niet meteen afsluiten, maar nog mooi een overbrugging verwezelijken naar fast ADSL. Alvast Bedankt!!!
Binnen nu en 2 weken heb ik tenminste echt internet ipv uw brakke zooi.
Na na nana na!!!!!!