Sinds we een nieuwe computer hebben kan deze niet meer automatisch via een schakelklok worden ingeschakeld, je moet per se de power knop indrukken. Dit heeft volgens mij te maken met ATX, toch? Ik heb al gezocht in het BIOS bij power-on enzo, het staat er wel bij maar het werkt gewoon weg niet. Als je m instelt op tijd niet en op een datum ook niet. Hoe moet dat nou? Verkoper zei al dat er speciale mobos zijn met een schakelklok ingebouwd maar die kosten een paar honder euro, geen optie dus.
Tis erg irritant om elke dag handmatig de computer aan te moeten zetten, is vanwege een registratieprogje van machines dat elke gereset wordt. Dat progje start voor Windows op, dus dat is het probleem niet.
Ik heb al gezocht maar niks gevonden.
Wel al dezelfde vragen maar niet met een goed antwoord alleen maar wijsneuzen die zeggen van zet er een schakelklokje tussen.
Plz help me!
Tis erg irritant om elke dag handmatig de computer aan te moeten zetten, is vanwege een registratieprogje van machines dat elke gereset wordt. Dat progje start voor Windows op, dus dat is het probleem niet.
Ik heb al gezocht maar niks gevonden.
Wel al dezelfde vragen maar niet met een goed antwoord alleen maar wijsneuzen die zeggen van zet er een schakelklokje tussen.
Plz help me!