[kapot] firmwire kodak dx 6340

Pagina: 1
Acties:

• ooge
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10-2022
hallo allemaal,

Ik had mijn kodak dx 6340 via usb aangesloten op mijn pc (windows xp pro). In verkenner ging ik toen een aantal foto's, die op een geheugekaartje van 128mb stonden welke in het toestel zat, verwijderen.
en toen gebeurde het, windows bleef hangen, ik in taakbeheer na een tijd wachten de taak windows verkenner beeindigen.
fototoestel uit gezet, weer aan gezet enjahoor gezeik. hij gaat ff aan, lens komt naar buiten, staat ff kodak in beeld met firmwire versie enzo, en daarna zwart beeld en hij reageert op geen enkel knopje.

wat kan ik hieraan doen, ik hem hem op internet gekocht en heb nog garantie, moet ik even bellen met die webwinkel, of kodak, of is dit iets wat vrij makkelijk zelf is op te lossen.
iemand die mij kan helpen?
bedank

Verwijderd

ooge schreef op 07 januari 2004 @ 18:47:
hallo allemaal,

Ik had mijn kodak dx 6340 via usb aangesloten op mijn pc (windows xp pro). In verkenner ging ik toen een aantal foto's, die op een geheugekaartje van 128mb stonden welke in het toestel zat, verwijderen.
en toen gebeurde het, windows bleef hangen, ik in taakbeheer na een tijd wachten de taak windows verkenner beeindigen.
fototoestel uit gezet, weer aan gezet enjahoor gezeik. hij gaat ff aan, lens komt naar buiten, staat ff kodak in beeld met firmwire versie enzo, en daarna zwart beeld en hij reageert op geen enkel knopje.

wat kan ik hieraan doen, ik hem hem op internet gekocht en heb nog garantie, moet ik even bellen met die webwinkel, of kodak, of is dit iets wat vrij makkelijk zelf is op te lossen.
iemand die mij kan helpen?
bedank
dat heb ik vaker gezien... Het is ook niet aan te raden om via verkenner foto's te verwijderen die in de camera zitten. Verwijder de foto's liever via de camera zelf.

Firmware update downloaden van de fabrikant site en updaten? misschien dat dat helpt?

even voor je gezocht: firmware en andere zooi voor de dx6340

ajb :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 19:44 ]

• ooge
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10-2022
het is opgelost, nieuwe batterijen doet wonderen :D
iig bedank

normaal gesproken sloot hij vanzelf af als die baterijen leeg waren, maar nou liep hij dus vast vandaar dat ik dacht dat het iets met de firmwire was, toch alvast ff de nieuwe erop gezet en hij doet het iig weer prima :D

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-02 21:19

tweakerbee

dus..?

Even voor de goede orde: Het is firmware. Ik las elke keer Firewire door jouw typo. ;)

You can't have everything. Where would you put it?