Wat voor nieuwe gamemuis te kiezen???

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-05 16:28

Shaggy

Misantroop pur sang

Topicstarter
Ik zit met hetvolgende, mijn huidige muizen zijn niet meer geschikt om te gamen.(slijtage, goed genoeg voor windows dat wel )
Nu zit ik te twijfelen, tussen de volgende nieuwe muizen.

Razor boomslang 1000dpi ( € 25 )
Boomslang 2100 dpi ( € 70 )
Logitech mx 500/700 ( € 40/70 )

Ik moet een goede muis hebben geen flutding, mijn voorkeur gaat uit naar de Razor's, wie heeft er ervaaringen mee en wat is het verschil in speelbaarheid tussen de 1000dpi en de 2100dpi
Balletje maakt me niet uit, heb mindere ervaringen met optische muizen ivm verspringen tijdens spel, of is dit euvel verholpen in de nieuwe versies

Gaarne wat reacties, reviews zeggen mij niet zoveel, want dit gaat maar uit van 1 of 2 personen, gaarne de mening van diegene die ze daatwerkelijk dagelijks gebruiken.

:) ;) 8)

Making an ass of myself since the 70's

Verwijderd

die nieuwe van xoxide lijkt mij anders ook wel lekker
(Je weet mischien wel) die met die fan derin

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 06:47

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Zie bijvoorbeeld:

[search=razor boomslang 1000dpi 2100dpi ervaring]

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-05 10:32
Ik heb twee 1000dpi's in iets meer dan een jaar versleten en mijn 2000dpi begint al kuren te vertonen... |:(

Dus heb ik al een 2100dpi besteld en die verwacht ik binnenkort! :)

Maar ik kan dus niet meer met andere muizen gamen als met Boomslangs :(

Dus trap er niet in! ;)

Verwijderd

Ik heb op het moment een Boomslang 2000 en hij bevalt erg goed, maar slijt hard. Ook moet ik ongeveer wekelijks het balletje schoonmaken. Binnenkort ga ik een MX500 halen :)

Een MX700 zou ik zeker niet nemen ivm de draadloosheid (=vertraging/verspringen etc)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Aan de link van WFvN kan je al zien dat hier veel informatie over te vinden is. En ook met Google kan je een flink aantal reviews vinden. Kijk daar eens in :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.