WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Een schopje dan maar om te kijken of een slimme tweaker die het antwoord wel weet dit topic over het hoofd heeft gezien
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
Als je de rechten opvraagt van Secpol.msc wat zegt ie dan bij security en wie is de eigenaar van het bestand.
Misschien een printscreen.
Misschien een printscreen.
Printscreen kan momenteel niet omdat ik niet bij mijn ouders zit.
Ik heb de rechten als lid van de admin groep en ben owner en bovendien heb ik nog de rechten specifiek voor het admin account zelf ingesteld. Dit maak echter geen verschil, als ik andere users toegang geef en aan een nieuw gemaakt 2e admin account lukt het ook nog niet.
Ik heb de rechten als lid van de admin groep en ben owner en bovendien heb ik nog de rechten specifiek voor het admin account zelf ingesteld. Dit maak echter geen verschil, als ik andere users toegang geef en aan een nieuw gemaakt 2e admin account lukt het ook nog niet.
Probeer de volgende 2 dingen eens:
- Kijk eerst eens of de groep administrators wel toegang (access) hebben tot de map c:\winnt\system32\GroupPolicy
Mocht dat allemaal goed staan dan:
- Hernoem de \system32\GroupPolicy map naar GroupPolicy.old (zodat je een backup hebt)
Vervolgens maak je een nieuwe \system32\GroupPolicy map aan.
Dan ga je via start naar run en typ hier in "gpedit.msc" dan opent het scherm "groepsbeleid".
Op deze manier is de LocalGroupPolicy gereset.
Hier moet je dan vervolgens alle Local Policys instellingen weer activeren die je wil gebruiken.
VincentVega
- Kijk eerst eens of de groep administrators wel toegang (access) hebben tot de map c:\winnt\system32\GroupPolicy
Mocht dat allemaal goed staan dan:
- Hernoem de \system32\GroupPolicy map naar GroupPolicy.old (zodat je een backup hebt)
Dan ga je via start naar run en typ hier in "gpedit.msc" dan opent het scherm "groepsbeleid".
Hier moet je dan vervolgens alle Local Policys instellingen weer activeren die je wil gebruiken.
VincentVega
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Dit staat correct ingesteld.VincentVega schreef op 09 januari 2004 @ 11:38:
Dit werkte wel. Ik kan nu de policy weer zien en wijzigen.- Hernoem de \system32\GroupPolicy map naar GroupPolicy.old (zodat je een backup hebt)
Pagina: 1