[Mobile] GSP fake of echt?

Pagina: 1
Acties:

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-05 10:40

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Ik word de laatste dagen gespamd met sms-jes zonder dat ik me ergens voor heb opgegeven, onderaan de smsjes staat de link "http://www.smsstop.net"
Nu is mijn vraag is deze site echt of is dit weer een veel voudig bullshit bedrijfje als ik mijn 06 invul dat ik alleen maar meer krijg.
Ik vraag dit op tweakers omdat ik graag wil weten of jullie er ervaring mee hebben of niet want ik ga niet klakkeloos geloven wat er op die site staat want iedere mongool kan er neerzetten dat je spam dan ophouden :(

Alvast bedankt & Vr Groeten,
Stephan aka Armageddon

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik zou het niet vertrouwen, ze spammen je onder met sms'jes die doodleuk vertellen dat je je bij hen moet aanmelden om van de spam af te komen. Beetje tegenstrijdig.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-05 10:40

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Nee daarom vraag ik of er tweakers zijn die er ervaring mee hebben

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Dit is 200% zeker spam.

Zie http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=36867

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-05 16:59
Kun je niet deze klacht bij je provider of de consumentenbond neerleggen.

Hopelijk hoef je niet voor die SMS-jes die je van hun ontvangt te betalen, anders kun je waarschijnlijk wel een zeer serieuze klacht indienen.

let the past be the past.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 10:47
-edit- ff onjuiste info

ik zie dat ze tegenwoordig bij vodafone een soort spam filter hebben en de klachten aanpakken.. ik weet verder niet wat andere providers eraan doen.

[ Voor 103% gewijzigd door m3gA op 08-01-2004 14:13 ]

Pagina: 1