Toon posts:

Geforce2 en vastlopers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik dit nu in het goede forum zet maar anders wordt het wel verplaatst:

Het volgende, ik heb een asus v7700 Geforce2 deluxe videokaart. Als ik win98 en hoger installeer dan lopen al mijn spellen vast maar onder win95 loopt het als een zonnetje. Config van mijn pc: win95b, Intel PIII 733, 128@133mhz Via chipset, Maxtor 20Gig@7200 toeren.

Hoewel ik best onder 95 wil werken vind ik sommige functies onder 98 wel handig dus en ben van mening dat het iets vlotter draait..

Heb ook Windows ME geprobeerd maar ook daar loopt het zaakje vast als ik bijvoorbeeld 1 grind heb gemaakt met Tony Hawk (als ik al zover kom)

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

hmmm kijk is bij mijn cofig hier onder
bij mij werkt het perfect in winME
alleen bij TFC (HL) heb ik witte skins

maar ik krijg geen vast lopers meschien ff je bios flashen meschien helpt dat

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Topicstarter
bios flashen zat ik ook over te denken maar dat gebruik ik als laatste redmiddel.. ben er niet zo happig op namelijk

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Heb ik ook gehad, ik weet eigenlij niet meer precies wat ik gedaan heb.Ik geloof met instellingen van het geheugen enz in het bios liggen kloten.En de nieuwste Det drivers.

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Verwijderd

*zucht*

BIOS terug naar default zetten en de laatste OFFICIELE Detonators gebruiken. niet de 7.17 of 6.49 beta drivertjs dus.
Anders BIOS flashen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 december 2000 12:54 schreef BAALBERITH het volgende:
*zucht*

BIOS terug naar default zetten en de laatste OFFICIELE Detonators gebruiken. niet de 7.17 of 6.49 beta drivertjs dus.
Anders BIOS flashen.
Met dank aan de altijd vriendelijke BAALBERITH.. maar dat had ik allang gedaan dus

• BabyBaba
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 14:55
Misschien helpt het als je agp naar 1.x zet ipv 2.x, dat kan in w98 registry...

localmachine\software\nvidiacorp\global\system

een nieuwe key aanmaken:
RegAGPRat dword 00000001

The Bible was written by the same people who said the Earth was flat.

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Uhm, er staat wat over dit probleem op http://www.activision.com/support/294.asp

Dus kijk daar maar snel :)
Pagina: 1