Toon posts:

Prophetview 920 Pro DVI, moiré?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ofzo :P

Ik heb dus sinds vandaag zo'n scherm, op zich is het beeld wel goed, maar vooral onderin lijkt het net alsof er een fabricage fout in zit.

Er zitten daar "rimpels" op het scherm, vergelijkbaar met een crt als je er een magneet voor houd.

Ik heb er een foto' tje van gemaakt, is het misschien iets duidelijke (ik heb alleen alleen een T610 als camera):
Afbeeldingslocatie: http://www.mecallie.com/monitor.jpg

EDIT: en een webcam ook nog :)
Afbeeldingslocatie: http://www.mecallie.com/monitor.png
Komt dit doordat ik de monitor op de D-Sub poort van mijn laptop heb aangesloten (probeer hem morgen op DVI bij m'n zus), is dit weg te werken of is het gewoon een fabricage fout :?

Ik wil hem in elk geval perfect hebben, dat ding kost 500 euro :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 17:32 ]

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Dat ziet er niet goed uit, ik heb de niet-dvi versie, dus ook op d-sub en geen problemen.
Heb je niet toevallig iets zwaar magnetisch in de buurt staan?

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
justmental schreef op 07 januari 2004 @ 17:23:
Dat ziet er niet goed uit, ik heb de niet-dvi versie, dus ook op d-sub en geen problemen.
Heb je niet toevallig iets zwaar magnetisch in de buurt staan?
Nee, niets, behalve de laptop.
Maar dat word natuurlijk lastig anders :P

En trouwens: een TFT heeft toch helemaal geen last van een magnetisch veld? Er zit immers geen buis is waar de fotonen door worden geleid d.m.v. magneten...

Wel jammer, dan moet ik hem zelf terug sturen. Kost me 14,95 extra en dan maar hopen dat ze hem nog op vooraad hebben, anders moet ik een maand wachten :(

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, aangezien mijn monitor toch echt terug gaat:
Heeft er iemand ervaring(en) met de service van Hercules?

3 jaar on-site, maar met 24 uurs service? En krijg je dan gewoon een nieuwe?

Verwijderd

Ik heb zelf deze monitor (ook met DVI) en heb dit probleem niet. Het lijkt me dat je hiermee terug moet gaan.

Verwijderd

Dit is duidelijk een beschadiging. Als je te hard met je vinger op een lcd drukt krijg je precies dit soort dingen (maar dan kleiner). Geloof me, ik kan het weten :'(

Verwijderd

Ja das niet goed hoor! Ik heb de DVI versie, maar totaal niet zo'n probleem (en 0 dooie pixels!! joepie ) Maar je moet gewoon ff Hercules bellen, uitlegge en als het goed is komen ze scherm thuis ophalen, en zo te zien denk ik wel dat je een nieuwe krijgt dan.
Pagina: 1