Toon posts:

CONFIG SHUT THE F*CK UP

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
JE MOET NIET ZO ZEIKEN CONFIG, FF EEN BEETJE MIJN TOPIC DICHT GOOIEN. :r Als jij mijn vraag een loservraag vindt, dan ga je dat maar lekker tegen je vrouwtje |:( zitten vertellen, en laat dan gewoon mijn topic open, aangezien er behoorlijk wat mensen reageerden. Bovendien, als ik zoiets wil weten, waar kan ik het dan beter vragen dan hier: 14000 members, veel jongeren (met dus ervaring)....Ga voortaan eerst eens nadenken als je dat kunt voordat je mijn topic dichtgooit, alleen omdat JIJ vindt dat iets een 'loser'vraag is. :r :r :r

dEaTrG-_L_-

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Je_zou_het ook iets voorzichtiger kunnen brengen.....

Maar ok, om welk topic gaat het?

ieeeepppppp :P

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Euhm....
Je vraagt naar een warez url in die posting??

Tsja, je mag nou eenmaal geen warez url's noemen op dit forum. En daar moet je je ook zoveel mogelijk aan houden door er ook niet naar te vragen...

Dikke pech voor je, maar dat zijn nou eenmaal een paar van die regeltjes waar men zich redelijk goed aan houdt

Verwijderd

Wat een ignorant biatch :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

dEaTrG-_L_- (mozes, wat een nick) heeft bij deze zijn laatste waarschuwing te pakken.

En Config is geen mod, en kan derhalve je topic ook niet dichtgooien. Dat zal Tom, of Daniel, of Femme, of Rick, of Floris, of Arjen, of...
Zoek maar uit; en als ik je weer zie kloten, heb je een ban. Klaar.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.