Toon posts:

[Call Of Duty]Servers toevoegen aan favo's

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een txt file met allemala cracked servers, dus servers waar je op kan spelen als je CoD gekopieerd hebt,

het is alleen een hele lijst, en nu wou ik weten, is er een manier om deze in je favo's te krijgen zonder ze allemaal op te hoeven schrijven en ze te moeten overtypen?

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:40
Als je dat bestandje gaat gebruiken neem ik aan dat je CoD illegaal hebt? Dat mag dus niet op GoT, ik zou zeggen probeer google eens ;)

Verwijderd

Wel online spelen en niet kopen pfff, slap hoor.
Als je een spel leuk en mooi vind en je speelt hem vaak hoor je hem gewoon te kopen basta.

Zoek het maar lekker uit met je txt file.

Verwijderd

Topicstarter
lol, ik ga em zeer binnenkort natuurlijk origineel kopen, ben ik al lang van plan, maar ik wou wachten tot ik van mijn p3 500mhz afwas, binnenkort ga ik upgrades aanschaffen, en dan koop ik em zeker origineel!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 16:14:
ik heb een txt file met allemala cracked servers, dus servers waar je op kan spelen als je CoD gekopieerd hebt,

het is alleen een hele lijst, en nu wou ik weten, is er een manier om deze in je favo's te krijgen zonder ze allemaal op te hoeven schrijven en ze te moeten overtypen?
Te lui om het game te kopen & te lui om een beetje werk te doen? Dan gaat deze dicht.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Dit topic is gesloten.