Toon posts:

Casema/Wanadoo BBPrem bruikbaar bij *nix netinstall?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarde mede-GOT'ters!

Vraagje:

Is het mogelijk om met een Wanadoo Broadband Primium connectie met een bijbehorend COM21 UTP-modem een linux distro via netinstall op mijn configje te plakken?

Indien aanwezig, heeft er iemand ervaring met een dergelijke installatie van Suse of Mandrake? Zo, ja, hoe verliep dat?

Heb intussen diverse fora-, google-acties achter de rug, maar kan niet veel zinvols vinden tot nu toe.....

Ik draai overigens alweer een tijdje Mdk 9.1 met zeer grote tevredenheid, maar ik hoop op deze manier wat dlbits te besparen!

Mijn hoop is op u gevestigd! ;-)

Bij voorbaat mijn onuitsprekelijke dank!

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:41
ja..dat kan :+

/motivatie
Moet je even een bootdisk setje maken van desbetreffende Linux smaak. Maar is het niet gemakkelijker om een CD ISO te downloaden en deze te branden?

[ Voor 86% gewijzigd door Tomaat op 07-01-2004 16:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Op zich dank voor dit hart onder de riem! :+

Echter, indien mogelijk zou ik graag een iets meer gespecificeerde reply zien (hoewel ik als ik mijn eigen startpost lees waarschijnlijk ook met een dergelijk antwoord was gekomen....).

Bij deze dan poging 2:

Hoe gaat dat dan?

----

De reden is dat ik eigenlijk die netinstall wel een interessante optie vind, vooral vanwege het idee niet zoveel overbodige bits/bytes te downen en bij voorbaat niet zoveel hdd ruimte voor iso's nodig te hebben (zit een beetje propvol namelijk..)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 16:08 ]

• Tomaat
Euhm..ik denk dat je nu op de verkeerde tour gaat..sorry..maar dit is geen Helpdesk he. Ik vrees dat je dat toch echt zelf uit zal moeten zoeken. Mocht je dan met eventuele problemen of onduidelijk heden komen dan kan je weer een topic openen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Voelde al enige schroom voor het openen van het topic, kon alleen echt verdomd weinig info vinden over dit topic.

In ieder geval dank voor de opzet, ik ga het gewoon proberen.

Ik beschouw dit draadje danook bij deze als af!

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 12:34

[NUT]

Heppiedepeppie

COM21 + Casema = PPPoE ... da's wat je nodig hebt om 'em te kunnen gebruiken het standaard ADSL-connect pakketje wat bij zowat elke distro zit tegenwoordig is wat je nodig hebt voor de nodige ondersteuning.

• Tomaat
[NUT] schreef op 07 januari 2004 @ 23:34:
COM21 + Casema = PPPoE ... da's wat je nodig hebt om 'em te kunnen gebruiken het standaard ADSL-connect pakketje wat bij zowat elke distro zit tegenwoordig is wat je nodig hebt voor de nodige ondersteuning.
Ja..dat wist ie toch al :P
Pagina: 1