Heb hier een Windows 2003 Server staan met daarop ISA Server 2000. Voor alles zijn de laatste updates gedownload. Ik zou nu graag een Exchange 2003 Server willen gaan gebruiken maar als ik dan de Secure Mail Server wizard in ISA Server gebruik geeft die aan dat de wizard niet verder kan omdat er geen External IP Adres is. Dit klopt wel omdat de server is verbonden met een Draytek 2200E router.
Volgens mij moet ik wat in de router aanpassen zodat ik die wizard wel volledig zou kunnen doorlopen. Maar ik zou niet weten wat......
Deze vraag zou misschien al vaker zijn voorgekomen hier in het forum maar ik kan er niks over vinden. Heb ook al gezocht in google en isaserver.org maar ik kan nergens wat vinden.
Volgens mij moet ik wat in de router aanpassen zodat ik die wizard wel volledig zou kunnen doorlopen. Maar ik zou niet weten wat......
Deze vraag zou misschien al vaker zijn voorgekomen hier in het forum maar ik kan er niks over vinden. Heb ook al gezocht in google en isaserver.org maar ik kan nergens wat vinden.