Wie heeft er ervaring in het gebrui van een microfoontje zodat je kan communiceren tijdens multiplayer games? Nee, ik wil niet cheaten maar in bijvoorbeeld America's army is het VEEL makkelijker te communiceren via gesprekje (radio denk maar) dan te moeten stoppen en typen. Dan is het namelijk meestal al te laat.
Ik zoek dus een (als het even kan) draadloos (bluetooth, kan dat?) microfoontje dat redelijk gericht werkt (het moet mijn stem doorsturen en zo min mogelijk het gamegeluid), en flexibel is aangezien ik niet kan stilzitten/m'n hoofd op dezelfde plaats houden.
Het handigste is dat het enkel als microfoon werkt dus zonder speakertje die mijn goeie boxenjes overstemd met schril lawaai dicht bij m'n oor.
Wie oh wie heeft hier ervaring mee?
Ik zoek dus een (als het even kan) draadloos (bluetooth, kan dat?) microfoontje dat redelijk gericht werkt (het moet mijn stem doorsturen en zo min mogelijk het gamegeluid), en flexibel is aangezien ik niet kan stilzitten/m'n hoofd op dezelfde plaats houden.
Het handigste is dat het enkel als microfoon werkt dus zonder speakertje die mijn goeie boxenjes overstemd met schril lawaai dicht bij m'n oor.
Wie oh wie heeft hier ervaring mee?
[ Voor 4% gewijzigd door witchdoc op 07-01-2004 15:23 ]