Toon posts:

[XP] Programs folder mist uit startmenu*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel vreemd probleem, ik had mijn computer een nacht aan laten staan. Dag erna kijk ik bij start is mijn programma's map weg? Hoe kan dit?

Heb al gezocht maar niets gevonden. Op een andere pc eens geprobeerd als ik hem kon verwijderen om te kijken als dat mogelijk was. Dat ging dus niet, ik zou graag mijn Programma's map in de startmenu terug willen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je iets veranderd ? Heeft er misschien iemand achter je pc gezeten ?

Heb je al een virusscanner/spywarescanner eroverheen gehaald ? Zoja, kwam er iets uit ?

Ook al geprobeerd om eens opnieuw op te starten en te kijken of ie r dan weer is? Al een andere gebruiker ingelogd om te kijken of deze map er weer is??

Kijk eens of de map '%SystemDrive%\Documents and Settings\%JouwUser%\Start Menu\Programs' aanwezig is. Dezelfde map zou ook in '%SystemDrive%\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs' aanwezig moeten zijn :)

Beetje meer input van jouw kant zou helpen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Zou m'n PC idd even opnieuw opstarten en goed nascannen met een virusscanner en b.v. Ad-Aware.

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op 07 januari 2004 @ 14:52:
Heb je iets veranderd ? Heeft er misschien iemand achter je pc gezeten ?

Heb je al een virusscanner/spywarescanner eroverheen gehaald ? Zoja, kwam er iets uit ?

Ook al geprobeerd om eens opnieuw op te starten en te kijken of ie r dan weer is? Al een andere gebruiker ingelogd om te kijken of deze map er weer is??

Kijk eens of de map '%SystemDrive%\Documents and Settings\%JouwUser%\Start Menu\Programs' aanwezig is. Dezelfde map zou ook in '%SystemDrive%\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs' aanwezig moeten zijn :)

Beetje meer input van jouw kant zou helpen :)
Er heeft niemand achter mijn pc gezeten en virus scanner is up-to-date dus daar kan het niet aan liggen. Heb de computer ook al opnieuw opgestart, maar dan is ie even goed nog weg, en in de documents & settings daarin is ie niet te vinden :S

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat er een probleemomschrijving instaat.

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 07 januari 2004 @ 15:35:
Kleine titel edit zodat er een probleemomschrijving instaat.
Bedankt voor het editten:
trouwens in de documents & settings stond ie wel nog had me verkeken.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je dan eens een screenshot posten van wat je precies bedoelt? Kijk ook hier eens (registry): HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders\Start Menu en "Programs" waarde?
Pagina: 1