Toon posts:

[Athlon 3400+ gelanceerd] goedkoop scoren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om deze post [19.34] van Durona. Wat kan die gozer goed lezen zeg! Not!

Hij krijgt een dikke +3 voor het quoten van mijn post(-edit) van +/- 15.00 er vlak onder. Ik krijg voor een uitgebreide post waar hetzelfde en veel meer instaat maar +2.

ik zal nog eens editen ipv nog een keer replyen zeg. Ik probeer de posts een beetje bij elkaar te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Dan maak je per vierkante cm 100 miljoen transisitoren en dan nog denken mensen dat het transport naar maleisie en terug het onderdeel is dat de prijs bepaald......

Nou, ik denk dat het punt van Durona gewoon duidelijker is geformuleerd, zodat het om die reden zo op +3 kwam.
Jou post heb ik gezien en qua punt over transport denk ik dat de meeste daaroverheen lezen.
Je lijstje (zal wel na een edit neergezet zijn) doet me iig 2 -> 4 doen.
Post met urls naar reviews is altijd handig in nieuwsberichten IMHO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ecteinascidin schreef op 07 januari 2004 @ 14:54:
Dan maak je per vierkante cm 100 miljoen transisitoren en dan nog denken mensen dat het transport naar maleisie en terug het onderdeel is dat de prijs bepaald......

Nou, ik denk dat het punt van Durona gewoon duidelijker is geformuleerd, zodat het om die reden zo op +3 kwam.
Jou post heb ik gezien en qua punt over transport denk ik dat de meeste daaroverheen lezen.
Je lijstje (zal wel na een edit neergezet zijn) doet me iig 2 -> 4 doen.
Post met urls naar reviews is altijd handig in nieuwsberichten IMHO
1000 cpu's met airmail versturen is toch al snel zo'n $30 hoor :P Maargoed, ik geef gewoon ff snel antwoord op een beetje domme opmerking. Formulering is dan ook niet mijn eerste prioriteit.

dat lijstje had ik in 1 keer neergezet hoor (ook om 15 uur ongeveer). Bij HardOCP hadden ze een nog langere lijst namelijk. Ik heb de bekende eruit gevist. Rotwerk om die hele lijst links netjes in 1x goed neer te zz. :X Maar dat zo'n lijstje handig is vind ik dus ook altijd.

Maar da's altijd wel een probleem met editen op t.net dat je dat niet kunt zien wanneer er geedit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Nou, na net ongeveer 15 -1 moderaties staan de scores nu iets beter. (Ja, keurig de TMF FAQ waarderingstabel er naast gehouden).

De meest nutteloze dingen stonden daar op +3/+4.

Ik denk dat er nog best wat - puntjes uit te delen zijn, maar dat moet iemand anders maar beslissen, ik heb toch altijd al het gevoel dat ik wat strikt modereer.
edit:
Ik weet zeker dat daar nog maar eens gekeken moet worden

[ Voor 10% gewijzigd door zion op 08-01-2004 02:04 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem