Toon posts:

[Game geschiedenis ] Vraag!

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hej mensen,

Jullie zouden wel weer denken, man ga zelf eens zoeken.
Maar ik zoek informatie over de geschiedenis van de game wereld.
en het liefst in het nederlands
heb de halve search al afgezocht op deze site, maar niets te vinden van wat ik zoek
ben kind aan huis op google, maar alles wat ik zoek staat daar ook niet op
ik zoek al een tijdje
en ik moet iets voor school daar over doen.
maar is er misschien iemand
die mij graag wil helpen
met een site met informatie over het onstaan van games, het verloop van games (in de jaren) etc..

In iedergeval alvat bedankt,
Fresyl _/-\o_

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-02 23:07
Ik denk inderdaad "ga zelf eens zoeken", want met een simpele search op google, vond ik onder andere dit. Dit gaat voornamelijk over consoles, maar het is echt wel te vinden, je moet alleen willen zoeken. Ik zocht overigens op "geschiedenis van computerspellen", ik verwacht dat wanneer je in het engels zoekt, je een stuk meer vindt.

En ook deze site is denk ik wel handig, ook al is hij in het engels. Deze is trouwens gewoon te vinden door te [search=geschiedenis computer spellen] op GoT.

Edit: En ook in History of games, very interesting !! staat wel een aardige link waar een groot deel van de game geschiedenis in staat beschreven.

[ Voor 15% gewijzigd door The Will op 07-01-2004 15:10 ]

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar ik heb echt mijn best gedaan
maar ik wou sites in het nederlands ( en dan voornamelijk over Games opzich dus niet consoles)
maar ik kreeg veel engelse sites
en het moet morgen af
en als ik dat allemaal moet gaan vertalen ben ik uren bezig
maar ik vind het top van je dat je hebt willen helpen
heel erg bedankt!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-02 23:07
Ehm, je kan nu wel zeggen games opzich, maar de eerste games waren een soort van consoles. Tennis for two, Pong, allemaal gewoon consoles. En tja, dat het morgen af moet zijn, en je geen zin hebt om dat te gaan vertalen is gewoon slechte planning. :P

Ik denk dat je niet al te veel erover zal vinden in het nederlands, dus ik zou als ik jou was gewoon die sites door lezen, die informatie die je nodig hebt vertalen, en je opdracht af maken. ;)

There is no magic.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:36
Met WorldLingo kan je sites/teksten vertalen van Engels naar Nederlands, misschien helpt dat je enigszins :)

En dat het morgen af moet betekent gewoon dat jij het erg slecht hebt gepland, daar kunnen wij niet veel aan doen, aangezien je het toch zelf moet doen ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Engelse sites vertalen is een mooie oefening voor een ander vak dat je op school krijgt. Dat het morgen af moet zijn, had je kunnen voorkomen door er wat eerder mee te beginnen :)

Het klinkt misschien hard, maar we zijn er niet om jouw huiswerk te doen. Ik weet trouwens zeker dat er wel een Nederlandse site is met de geschiedenis, het is namelijk een vrij populair onderwerp geweest toen er een hele museum tentoonstelling over was.

Dit topic doe ik dicht, wegens een heel hoog zoekgehalte. Succes ermee :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.