Toon posts:

Netwerkkaart verdwijnt

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Een kennis van mij heeft een pentium 3 en had tot voorkort een wanadoo basic abbo en wat via de com-poort ging en wat het altijd heeft gedaan.
Wanadoo wilde dat hij een nieuw modem nam (motorolla) en dat heeft hij dus ook besteld en ik heb alles voor hem geinstalleerd, inclussief de bijgeleverde netwerkkaart. Nu komt het vreemde. Om de 4 a 5 weken kan hij niet meer internetten, omdat zijn netwerkkaart volledig is verdwenenen uit het apparaatbeheer. Ik kan hem ook niet vinden met nieuwe hardware en niet opnieuw installeren. Wat ik dan doe is computer open, netwerkkaart in ander pci-slot en dan herkent hij hem weer en werkt het allemaal weer even.

Iemand enig idee wat het probleem is? _/-\o_

Verwijderd

goed, we weten al dat die pc beschikt over een com-poort en een P3. heb je nog wat meer specs? bijv een OS of merk/type NIC?

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 20:38
als die op andere poorten ook t zelfde probleem geeft gewoon ff een nieuw kaartje cheapo deluxe erin gooien!

klaar!....niet te moeilijk doen!

Verwijderd

Topicstarter
pentium 3 met windows xp pro

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 14:14:
pentium 3 met windows xp pro
welke NIC?

en ook maar ff chipset enzo...

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu helaas niet bij hem , dus kan die informatie niet geven. De NIC is zo'n standaard ding van casema.

Verwijderd

STARMAN, mensen schreeuwen hier echt om meer informatie. Geef die dan ook, niet zuinig graag. Als je zo kortaf bent gaat dit nergens heen.

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-05 13:50
Ik heb dus ook hetzelfde probleem, m'n Asus Wl-100g draadloze netwerkkaart verdwijnt om de paar dagen helemaal. Zelfs uit apparaatbeheer is hij verdwenen. Enige oplossing is dan de kaart in een ander PCI-slot te doen...erg irritant dus.

Ik heb als moederbord een Asus A7v600, processor is AMD Athlon, Win Xp geinstalleerd.

Heb al wat rond gezocht maar weinig info gevonden. Hebben jullie tips? :)

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-05 13:50
Heeft iemand toevallig al een ideetje? Hij is er net weer uitgeknald....wordt er niet goed van. Heb al een beetje met Google gezocht en de webiste van Asus afgezocht maar helaas....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.