Toon posts:

Inkt laat los

Pagina: 1
Acties:
  • 653 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier op mijn werk een Kyocera Kleuren Printer, een gloednieuwe laserprinter.
Als ik nu een a4 uitprint met rechts boven in de hoek een nummer gedrukt in de kleur rood. dan gaat dit de eerste 2 keer goed maar de volgende blaadjes hebben het probleem dat als je met je vinger over het getal wrijft de inkt er gewoon af valt, letterlijk brokkelt

Nu hoop ik dat iemand mij kan vertellen of ik dit uberhaupt kan oplossen

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-05 11:59
nou als het een laserjet betreft dan zal het geen inkt zijn maar poeder!
En als ie nieuw is mag je toch garantie verwachten, dus ff Kyocera bellen denk ik maar he.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 14:39

TwoR

Gekleurde stippen

Wat voor papier gebruik je?? Als je te glad papier gebruikt kan dat inderdaad wel eens gebeuren. Ook als de printer niet goed opwarmt gebeurt dat.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit zal idd een probleem zijn dat de printer niet heet genoeg wordt om de inkt (tonerpoeder) vast te branden op het papier. En dan valt het er idd vanaf. ik zou dat ding gewoon terugbrengen en garantie claimen.

Verwijderd

Topicstarter
maar is het niet raar dat hij dit doet na enkele keren wel goed geprint te hebben.
de eerste 2 blaadjes gaan wel goed en daarna niet meer, het papier is niet glad trouwens.
ik zal sowieso even bellen met Kyocera.

Bedankt voor jullie reacties

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 14:45

Maasluip

Kabbelend watertje

Werkt dat ding met toner en fuser? Als je een laserprinter met aparte fuser hebt en die is op dan zal de toner niet hechten. Als hij bijna op is dan heeft hij misschien net genoeg voor de eerste pagina en daarna niet meer.

Signatures zijn voor boomers.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Weet je wel zeker dat het een laserprinter en geen wax-printer is? Als je de "inkt" echt goed kunt voelen, en hij ook een beetje stroef is, dan is er dikken kans dat het een wax-printer en geen laser is.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Kyocera levert alleen maar toner kleuren printers. Dit is duidelijk een hitte probleem. De fuser (onderdeel wat de toner op het papier brandt) kan na die paar pagina's niet genoeg hitte opbouwen om de toner er goed in te branden. Dit kan aan de voeding liggen of aan de fuser zelf.

Verwijderd

Topicstarter
Het bleek een papier kwestie te zijn.
Ik heb op de display van de printer zelf de papiersoort moet veranderen in kartonkaart en toen was alles goed.

Toch bedankt voor jullie hulp !! _/-\o_

Groetjes Bram
Pagina: 1