Hallo,
Ik heb een klein probleempje.... (doh anders kom ik hier niet
)
Ik krijg geen verbinding meer met mijn router/internet.
Alle instellingen zijn correct en dat weet ik 100% zeker, heb ik namelijk nog met een maat gecheckt.
Het was op een avond dat ik op mIrc zat te chatten, ik per ongeluk op een link klikte (angelfire site). Daarna werd mijn internet langzaamerhand langzaam en op een gegeven moment kreeg ik geen verbinding meer. Ik heb het een en ander geprobeerd om opnieuw verbinding te krijgen, niets lukte. Ten einde raad heb ik mijn computer geformateerd. Maar wat blijkt!
Het werkt nu nog niet....
Specs:
sweex broadband router
AMD xp 2000+
Wanadoo basic broadband
Ik weet niet zeker of het nu door het virus komt of niet, maar het is goed irritant
Heeft iemand hier ervaring/oplossingen mee of voor... ??
Groeten & thnx
Ik heb een klein probleempje.... (doh anders kom ik hier niet
Ik krijg geen verbinding meer met mijn router/internet.
Alle instellingen zijn correct en dat weet ik 100% zeker, heb ik namelijk nog met een maat gecheckt.
Het was op een avond dat ik op mIrc zat te chatten, ik per ongeluk op een link klikte (angelfire site). Daarna werd mijn internet langzaamerhand langzaam en op een gegeven moment kreeg ik geen verbinding meer. Ik heb het een en ander geprobeerd om opnieuw verbinding te krijgen, niets lukte. Ten einde raad heb ik mijn computer geformateerd. Maar wat blijkt!
Het werkt nu nog niet....
Specs:
sweex broadband router
AMD xp 2000+
Wanadoo basic broadband
Ik weet niet zeker of het nu door het virus komt of niet, maar het is goed irritant
Heeft iemand hier ervaring/oplossingen mee of voor... ??
Groeten & thnx