Toon posts:

Medion wireless router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, ik heb ook een (aldi) medion router gekocht. Alles lijkt te werken alleen op het moment dat ik WEP inschakel krijgen de draadloze clients ineens IP-adressen in de 157.xxx.xxx.xxx reeks. Met WEP uitgeschakeld krijg ik de 192.168.0.1xx adressen. Hoe kan dit. Wat kan ik eraan doen ? :+

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-08 20:38

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

ook de WEP inschakelen op de netwerk kaarten in je pc, anders kunnen ze je router niet vinden ;)

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 13:24:
Jongens, ik heb ook een (aldi) medion router gekocht. Alles lijkt te werken alleen op het moment dat ik WEP inschakel krijgen de draadloze clients ineens IP-adressen in de 157.xxx.xxx.xxx reeks. Met WEP uitgeschakeld krijg ik de 192.168.0.1xx adressen. Hoe kan dit. Wat kan ik eraan doen ? :+
Krijgen ze wel verbinding met de router als je web aan hebt? Anders eerst ook ff wep aanzetten op je clients.

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:45

dlmh

Lo-Fi

Ik denk dat ze IP's krijgen in de 167.xxx.xxx.xxx reeks en dat zijn de IP adressen die je krijgt als er geen DHCP server gevonden kan worden. Idd ff WEP inschakelen op de clients en het probleem zou opgelost moeten zijn.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Verwijderd

Het is 169.254.x.x ;)

Zet WEP ook op de clients aan en triple-check de key :)