[OE] adressenlijst back-up*

Pagina: 1
Acties:

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 12:13

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik wil adressenlijst, emails enz. in outlook express back-uppen.
Ik weet dat het een paar bestandjes zijn die deze informatie bevatten.
Het probleem is dat ik niet weet hoe die bestandjes heten en waar ze staan.

Ik heb windows 98SE met outlook express 6.0.

Ik heb me al rot gezocht hier op tweakers.net, maar kan niet de info vinden die ik nodig heb.

Kan iemand mij helpen???

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik dacht dat bestand > comprimeren netjes een .dbx opleverde van alle mailtjes :)

Kijk anders even in de help van OE bij 'backup mail' 'backup address book' oid. als je een nederlandse hebt ook even 'reservekopie' bekijken, hij zou best eens zo vertaald kunnen zijn :)

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Oeps! vergeten te vertellen!

Ik heb de harde schijf waar outlook express (met de adressenlijst enzo) opstaat, in een andere pc gezet om via het netwerk te back-uppen. Om vervolgens die bestandjes te zetten op een winxp pc thuis.

Het zou dus fijn zijn als iemand weet waar ik die bestandjes kan vinden.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-08 20:48

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

file menu -> import en export -> exporteer je adres boek en importeer het op je andere machine -> klaar

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
dat gaat niet, omdat de harde schijf waarmee ik het netwerk op gaat geen outlook exxpress heeft. die staat alleen op die andere harde schijf.

Dit had ik namelijk ook al in gedachten te doen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik verplaats je topic eventjes naar Software Algemeen, vragen over IE en OE en dergelijke horen daar namelijk thuis :P

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Het backuppen van je adreslijst, emails enz vanuit OE, kan volgens mij toch echt alleen via.......Outlook Express. Dus zul je dit ofwel moeten installeren, ofwel je harde schijf even terug moeten zetten.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Eeeuhm, zoeken naar 'backup outlook express' levert meteen
dmeij schreef op 06 mei 2002 @ 10:26:
als het goed staan er bestanden als deze op je schijfje postvakin.dbx postvakuit.dbx verzondenitems.dbx
dus zoek even op *.dbx
Deze kan je 1 op 1 kopieeren naar je de nieuwe configuratie in de dezelfde dir als je kopieerd moet je wel even express uitzetten
Oftewel zoek even *.dbx op :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1