Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik dacht dat bestand > comprimeren netjes een .dbx opleverde van alle mailtjes 
Kijk anders even in de help van OE bij 'backup mail' 'backup address book' oid. als je een nederlandse hebt ook even 'reservekopie' bekijken, hij zou best eens zo vertaald kunnen zijn
Kijk anders even in de help van OE bij 'backup mail' 'backup address book' oid. als je een nederlandse hebt ook even 'reservekopie' bekijken, hij zou best eens zo vertaald kunnen zijn
Oeps! vergeten te vertellen!
Ik heb de harde schijf waar outlook express (met de adressenlijst enzo) opstaat, in een andere pc gezet om via het netwerk te back-uppen. Om vervolgens die bestandjes te zetten op een winxp pc thuis.
Het zou dus fijn zijn als iemand weet waar ik die bestandjes kan vinden.
Ik heb de harde schijf waar outlook express (met de adressenlijst enzo) opstaat, in een andere pc gezet om via het netwerk te back-uppen. Om vervolgens die bestandjes te zetten op een winxp pc thuis.
Het zou dus fijn zijn als iemand weet waar ik die bestandjes kan vinden.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
file menu -> import en export -> exporteer je adres boek en importeer het op je andere machine -> klaar
Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...
dat gaat niet, omdat de harde schijf waarmee ik het netwerk op gaat geen outlook exxpress heeft. die staat alleen op die andere harde schijf.
Dit had ik namelijk ook al in gedachten te doen.
Dit had ik namelijk ook al in gedachten te doen.
Ik verplaats je topic eventjes naar Software Algemeen, vragen over IE en OE en dergelijke horen daar namelijk thuis 
Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Verwijderd
Het backuppen van je adreslijst, emails enz vanuit OE, kan volgens mij toch echt alleen via.......Outlook Express. Dus zul je dit ofwel moeten installeren, ofwel je harde schijf even terug moeten zetten.
Eeeuhm, zoeken naar 'backup outlook express' levert meteen
Oftewel zoek even *.dbx opdmeij schreef op 06 mei 2002 @ 10:26:
als het goed staan er bestanden als deze op je schijfje postvakin.dbx postvakuit.dbx verzondenitems.dbx
dus zoek even op *.dbx
Deze kan je 1 op 1 kopieeren naar je de nieuwe configuratie in de dezelfde dir als je kopieerd moet je wel even express uitzetten
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1