Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XML] In welk forum hangt de thread?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18
In de XML van een topic (list_messages, voorbeeld) is niet te vinden in welk topic het draadje hangt, daardoor is het onmogelijk het pad-dingetje zoals op GoT te re-creeeren uit de XML. Is jammer, vroeg me af of er wat aan te doen was. Bijvoorbeeld een <section title="list_messages_header_messages"> waar dat in staat (met eventueel nog wat meer info).

Overigens vroeg ik me in verband met dat andere probleem af wanneer 1.9.1 ongeveer uit gaat komen.

Rustacean

Verwijderd

Wat dacht je van <forum_id> (in welk forum het staat), <forum_name> voor de naam? En daarnaast is de url niet afhankelijk van het forum waar het topic in staat. :?

• djc
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 13:07:
Wat dacht je van <forum_id> (in welk forum het staat), <forum_name> voor de naam? En daarnaast is de url niet afhankelijk van het forum waar het topic in staat. :?
Ah, je hebt gelijk. De plaats in de XML is misschien een beetje onlogisch maar ze staan er wel in. Ik weet dat de URL niet afhankelijk is, maar bij GoT heb je zo'n tree-dingetje (GoT > React Bugs en Featurerequests > [XML] In welk forum hangt de thread?) dat ik uit de XML probeer te halen.

Overigens lijkt me een makkelijker parsebare date per message (van het formaat van topic_lastmessage_date) ook niet weg.

Rustacean

• djc
[edit] Laat maar.

[ Voor 88% gewijzigd door djc op 07-01-2004 14:17 ]

Rustacean

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:42

chem

Reist de wereld rond

Alles wat je op je scherm ziet zit ook in de XML.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.