Toon posts:

Need For Speed Underground loopt vast tijdens een race

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Need For Speed Underground aan het spelen ben, dan loopt hij vast na een paar rondjes racen. Als hij vast loopt dan loopt dus ook echt alles vast, het muziek blijft haken en het beeldscherm, dus opnieuwopstarten dan maar.
Soms als ik aan het racen ben dan keert hij vanuit het niets terug naar het buroblad.

Ik heb die patches van EA games al geprobeerd, het heeft helemaal geen effect.
Ik probeerde mijn grafischekaart te configureren, maar dat had ook geen nut.

Dus heeft iemand een oplossing hiervoor dan wil ik het graag weten.

Mijn Systeemspecs:

Amd Athlon Xp 2700+
Sapphire Radeon 9600 pro Atlantis
Asus A7V8X-X

Verwijderd

geluidskaart is Live! ???

heb je de hotfix van je radeon al opgehaald en geinstalleerd. er zijn alleen al over NFSU heleboel topics geweest in de afgelopen maanden......

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Geluidskaart :

Creative Inspire 5.0 Digital 5500

en ik heb die hot fix van Ati al geinstaleerd en het heeft helemaal geen effect.

Suggesties ?

Verwijderd

Op welke resolutie staat je NSFU? Als ik hem hoger dan 800*600 zet krijg ik ook vastlopers namelijk.

Verwijderd

ik kan het 1 2 3 niet vinden maar er is een grote topic over NFS:U

misschien dat de hierna komende posters je ff de goede richting wijzen....

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel Nfsu op 640*480

heb hem al op 800*600 geprobeerd maar dat heeft geen nut

Verwijderd

Topicstarter
Hallooooooooooooooooooo

Is daar nog iemand

Verwijderd

hoi :*)

hier helemaal boven aan ff kijken in search, tik in NFSU of NFS en lees die topicjes eens.

enne we zijn niet verplicht op jouw topic te reageren, als een vraag zoals de jouwe al zo vaak is langsgeweest moet je niet verbaasd kijken als men niet meer reageert......

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 13:30 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 13:25:
Hallooooooooooooooooooo

Is daar nog iemand
Mag ik vragen om niet je topic omhoog te kicken na 16 minuten, geduld is een schone deugd. Kicken is pas toegestaan na 24h.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Need for Speed: Underground - Problemen/Oplossingen FAQ
[rml][ Multiplatform]Need For Speed Underground Deeltje 6[/rml]

Die heb je ook al doorgelezen :?

offtopic:
Je topic kicken binnen 24 uur is niet van toepassing @ GoT

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:01

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Heb je ook geen last van een te warme CPU/kast/video

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb geen last van een te warme cpu kast, want ik heb een Cooler.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:49

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Is je videokaart overclocked? Is hij wel stabiel bij een lange test van 3dMark oid?

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 13:38:
Nee ik heb geen last van een te warme cpu kast, want ik heb een Cooler.
Dat zegt nog bar weinig dus.

Sommige mensen hebben wel 5 case fans en dan is de kast nog een kernreactor.

Hoe warm word je cpu ? Zijn je voedingslijnen van je voeding goed. Geheugen getest ?

Verwijderd

haha hij heeft een cooler..... goh.... :+

oke weer ontopicL een cooler kan soms niet genoeg koelen of misschien is de cooler van je videokaart stilgevallen? doe zijpaneel eraf, voel aan de videokaart, kijk of alle fans draaien. toen je de kast opendeed voelde je toen een warmtewalm in je gezicht?

heb je dit maar bij 1 spel?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 13:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb het bij anderen spellen ook.

Verwijderd

Topicstarter
Nee voelde geen warmte walm.

Verwijderd

Topicstarter
Maar als ik de settings in need for speed underground op low zet en mijn resolutie op 800*600 zet dan ik wel wat langer spelen.

Verwijderd

Je hebt een via moederbord en een radeon 9600 pro, het beeld én het geluid blijft hangen. Dat lijkt me bijna niet op een infinite loop, maar het zou kunnen.

Eerste stap (memtest & voltages & temps checken)
Probeer eerst eens de temperaturen en de voltages af te lezen van het mobo. Dit kan in het bios of via motherboard monitor en geef de voltages en temperaturen hier eens, zodat ze beoordeeld kunnen worden.

(over het algemeen mogen voltages niet meer dan 5% af liggen van het normale voltage, want dan krijg je instabiliteit en temperaturen mogen als het systeem niets doet eigenlijk niet hoger dan 55 (cpu) en 40 graden (systeem) zijn).

Probeer tevens eens memtest 86 om te kijken of het geheugen toevallig niet brak is of slecht samenwerkt met het mobo (gewoon 1 of 2 runs; normaalgesproken is het het beste om het 24hr te laten draaien en dan 0 fouten tegen te komen maar met 1 pass kan je zo zien of het aan het geheugen ligt).

Volgende stap als de voltages en temperaturen "normaal" zijn:
Misschien dat je de drivers niet goed installeert? Dus dat je bijvoorbeeld eerst de videokaartdrivers en dan de mobodrivers installeert bijvoorbeeld?

Dit bleek bij mij namelijk een oorzaak te zijn van het infinite loop probleem (systeem hangt, maar muziek blijft doorgaan na 1 á 2 minuten spelen).

Dus je zorgt ervoor dat je hebt: via 4 in 1, nieuwste drivers, ati radeon drivers én directx 9.0.

Verwijder de radeon drivers door te gaan naar start -> instellingen -> configuratiescherm -> software -> ati stuurprogramma's opzoeken (eventueel kan je het systeem wat beter schoonmaken, door de instructies op te volgen van de volgende url.
Reboot, en dan de via 4 in 1 drivers erop zetten.
Reboot. Nu alle ati drivers erop zetten, inclusief configuratiescherm en dergelijke, daarna rebooten en directx erop. Reboot (alweer).

Als laatste test zou je eventueel kunnen kijken in (start->uitvoeren->dxdiag) of de agp oppervlakte acceleratie aantaat, want dat zou nu zo moeten zijn!

Games lopen nog steeds vast!
Geluidskaart: download daar eens de nieuwste drivers van, verwijder de oudere (eventueel rebooten) en installeer de nieuwste. Installeer eventueel weer directx 9.0b (is volgens mij niet nodig ;)).

Nog steeds! :'(
Zet hardwareacceleratie van het geluid uit in dxdiag en kijk of het probleem zich nog steeds voor doet!

In ieder geval succes gewenst met het oplossen voor het probleem! :)

Waarom ben ik zo idioot om dit überhaupt uit te tikken 8)7. Ach ja, toch eens kijken of er geen faq over te vinden is, want dit komt veels te vaak terug1!, en dan zou het handiger zijn om de ts daarop te wijzen om eerst de punten na te gaan en dan hier te posten.

Verwijderd

een poster voor jou poste al een soort faq en jouw tekst zou eigenlijk toegevoegd moeten worden aan die faq

moderators, dit is een HINT ;)

Verwijderd

Ik zal het onthouden :)

Normal Guy Zou je de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop) kunnen gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tip Rtukkers en Mr Tweak,

maar Terr ik begrijp je niet Edit knop???

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:07
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 19:03:

In plaats van drie keer achter elkaar te posten kan je ook even op de editknop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) drukken, dan kan je nog wat bij je vorige post(s) plaatsen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

welke driver gebruik je?? heb zelfde probleem gehad met Catalyst 3.9 teruggegaan naar 3.6 en toen ging het allemaal goed.
suc6 ermee!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die catalyst 3.10

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 19:03:

Duidelijk noobje (nieuweling) hehe.. maakt niet uit 8)
De edit knop zit rechts boven langs de 'quote' knop.. Daarmee kun je je berichten editten, houd het tevens ook overzichtelijker :)

Verwijderd

@normal guy, heb je het al geprobeerd?? catalyst 3.6 of 7?? ik heb het op mijn ene pc wel en mijn nieuwe ging ie wel goed met 3.9 en nu 3.10 drivers. 8)7 ik begrijp er niks van |:(

• Pad
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01-2022

Pad

Kijk eens in dit topic, lijken dezelfde problemen als ik had... bij mij kwam het overigens door een gare CPU, maar misschien staan er dingen in die je kunnen helpen...

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand nog een oplossing voor mijn probleem???

Verwijderd

Hoezo? Werken de oplossingen die gegeven zijn niet? Wat heb je in de tussentijd geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik al een oplossing heb

als ik nfsu op de Low Settings speel dan valt hij niet uit, maar het beeld is dan wat minder maar dat maakt niet uit gewoon door blijven racenen.

Verwijderd

normal guy, ik kan nergens van afleiden dat je 1 van de oplossingen die gegeven zijn uitgeprobeerd hebt. je geeft geen rechtstreekse antwoorden op vragen maar post wat lukraak.
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 09:57:
@normal guy, heb je het al geprobeerd?? catalyst 3.6 of 7??
Pad schreef op 09 januari 2004 @ 13:16:
Kijk eens in dit topic, lijken dezelfde problemen als ik had... bij mij kwam het overigens door een gare CPU, maar misschien staan er dingen in die je kunnen helpen...
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 12:45:
Hoezo? Werken de oplossingen die gegeven zijn niet? Wat heb je in de tussentijd geprobeerd?
en zo is er nog veel meer quotes die ik niet allemaal hierin ga doen. lees aub terug. deze hele topic staat bomvol informatie, tips, uitleg en ideeen en mogelijke oplossingen. doe er wat nuttigs mee

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 16:44 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 16:14:
ik denk dat ik al een oplossing heb

als ik nfsu op de Low Settings speel dan valt hij niet uit, maar het beeld is dan wat minder maar dat maakt niet uit gewoon door blijven racenen.
Dat klinkt dus echt als het niet goed geinstalleerd hebben van je mobodrivers, want dat probleem had ik in Dungeon Siege ook! Op 640 met alles laag en conservatief werkte het wel, hoger niet.

Hoe je dat kan verhelpen, zie een eerdere post...

Verwijderd

Heey,

Ik heb ook vastlopers tijdens het spel, het is meestal na 2 races ofzo. Eerst kwam het heel de tijd door een foutmelding bettrefende speed2.exe. En nu had ik een andere crack erop gezet en nu slaat ie nog steeds vast maar dat bericht krijg ik niet meer. Heeft het catalyst of zoiets iets te maken dat het beter draait ofzo?

Alvast bedankt ..
Simon ..

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:22
Simonus --> enig idee dat je een topic van 3/4e jaar oud omhoog schopt wat over een andere game gaat (nfsu vs nfsu 2)

verder is er een groot Need For Speed Underground 2 topic; als je het daar eens probeert

Verder kunnen we je @ GoT niet helpen met cracks en andere illegale zaken :)

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11 20:53

LocalJoost

plaatje hieronder

Weinig aan toe te voegen... Cracks zijn illegaal, dus niet toegestaan op GoT!

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Verwijderd

Normaal zou ik je vragen om een apart probleem voor je probleem te openen, maar aangezien we je toch niet aan cracks kunnen helpen zal dat geen zin hebben.

Mocht je het spel echt graag willen spelen, koop het legaal. Heb je dan nog steeds problemen, dan kun je een nieuw topic daarover openen (vergeet niet eerst zelf te zoeken en de policy's door te lezen)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.