CAT6??

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• sporasub
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10-2022

sporasub

Hellfire: Orc Hunter lvl 40

Topicstarter
Kan cat6 kabels gebruikt worden als vervanger van cat 5???

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 23:07

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

ja, is alleen wel zonde de kabel is duurder

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

• sporasub

sporasub

Topicstarter
ow w8 kzie net dat die kabels tot 600mbit per seconde lopen en een cat5 tot 100mbit p seconde en tsja das zonde want kheb geen gigabit kaart

Verwijderd

Ligt er maar aan... ik heb net in huis cat 6 gelegd.. met het oog op de toekomst.
Maar als je alleen ff van A naar B wilt.. dan is het zonde.. Maar leg je en verbinding voor langere tijd... tja dan is de keuze aan jouw

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:13
Waar wil je het voor gebruiken? Het is namelijk wel veel duurder. Misschien wel handig om te weten. :)

• sporasub

sporasub

Topicstarter
alleen om te internetten en te gamen over internet.. maar cat5 gaat TOT 100 mbit maar gebruikt ie ook de volledige capaciteit?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:13
sporasub schreef op 07 januari 2004 @ 12:23:
alleen om te internetten en te gamen over internet.. maar cat5 gaat TOT 100 mbit maar gebruikt ie ook de volledige capaciteit?
Dan is cat 5 ruim voldoende. Tenzij je een gigabit netwerk kaart + loeisnelle verbinding met internet hebt. :+

Verwijderd

Leg dan gewoon Cat5E , die is ook goed voor GigaBit.....

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:29

voodooless

Sound is no voodoo!

Voor games en inet kun je zelfs nog coax leggen ;) (moet je natuurlijk wel de NIC's daarvoor hebben)

Maar pak gewoon CAT5(E), dat werkt prima.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb thuis Cat5E liggen, en die is gigabit certified. Kwestie van zorgen dat alle kabelparen dik genoeg zijn en allemaal aangesloten zijn :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 16:54
Volgende keer gewoon even wat onderzoek doen voordat je dit soort topics start. Dit is namelijk basic, en met een klein beetje inspanning gewoon wel te vinden op internet.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- doe een beetje de moeite zelf te zoeken. Google of GoT search had je dit zo gegeven
- als je dan een topic post, wees dan uitgebreid, want je zegt hier zo goed als niets
- GoT bestaat niet voor niets uit verschillende subfora. Voortaan netwerkvragen in de daarvoor bestemde subfora plaatsen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.