ja, is alleen wel zonde de kabel is duurder
Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...
ow w8 kzie net dat die kabels tot 600mbit per seconde lopen en een cat5 tot 100mbit p seconde en tsja das zonde want kheb geen gigabit kaart
Verwijderd
Ligt er maar aan... ik heb net in huis cat 6 gelegd.. met het oog op de toekomst.
Maar als je alleen ff van A naar B wilt.. dan is het zonde.. Maar leg je en verbinding voor langere tijd... tja dan is de keuze aan jouw
Maar als je alleen ff van A naar B wilt.. dan is het zonde.. Maar leg je en verbinding voor langere tijd... tja dan is de keuze aan jouw
Waar wil je het voor gebruiken? Het is namelijk wel veel duurder. Misschien wel handig om te weten.
alleen om te internetten en te gamen over internet.. maar cat5 gaat TOT 100 mbit maar gebruikt ie ook de volledige capaciteit?
Dan is cat 5 ruim voldoende. Tenzij je een gigabit netwerk kaart + loeisnelle verbinding met internet hebt.sporasub schreef op 07 januari 2004 @ 12:23:
alleen om te internetten en te gamen over internet.. maar cat5 gaat TOT 100 mbit maar gebruikt ie ook de volledige capaciteit?
Voor games en inet kun je zelfs nog coax leggen
(moet je natuurlijk wel de NIC's daarvoor hebben)
Maar pak gewoon CAT5(E), dat werkt prima.
Maar pak gewoon CAT5(E), dat werkt prima.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Ik heb thuis Cat5E liggen, en die is gigabit certified. Kwestie van zorgen dat alle kabelparen dik genoeg zijn en allemaal aangesloten zijn
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Volgende keer gewoon even wat onderzoek doen voordat je dit soort topics start. Dit is namelijk basic, en met een klein beetje inspanning gewoon wel te vinden op internet.
GoT Huisregels
- doe een beetje de moeite zelf te zoeken. Google of GoT search had je dit zo gegeven
- als je dan een topic post, wees dan uitgebreid, want je zegt hier zo goed als niets
- GoT bestaat niet voor niets uit verschillende subfora. Voortaan netwerkvragen in de daarvoor bestemde subfora plaatsen
- doe een beetje de moeite zelf te zoeken. Google of GoT search had je dit zo gegeven
- als je dan een topic post, wees dan uitgebreid, want je zegt hier zo goed als niets
- GoT bestaat niet voor niets uit verschillende subfora. Voortaan netwerkvragen in de daarvoor bestemde subfora plaatsen
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()