CTX PV722i of 722e waar nog te koop

Pagina: 1
Acties:

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-08 10:16
Heb zo'n beetje alle sites geprobeerd die deze TFT's aanbieden maar deze moeten hem eerst nog bestellen bij de importeur. Importeur heeft echter geen exemplaren meer :(

Nu ken ik geen enkele winkel (niet zijnde webwinkel zeg maar) die deze modellen (of CTX in het algemeen) verkoopt. Weet hier iemand misschien nog een adres of website. Ik hoop maar dat ze er ergens nog een op voorraad hebben staan...

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
waarom wil je ze in 's hemelsnaam hebben? De CTX LCD's hebben al van oudsher problemen met flikkerende backlights. Bovendien zuigt de garantie tegenwoordig sinds ze dat hebben uitbesteed aan een club in Almere. Ben al eens een monitor kwijtgeraakt daar. Ze bleven beweren dat ze hem niet hadden ontvangen, terwijl we hem persoonlijk daarzo hebben afgegeven 8)7

Maar als je per se zo'n ding nodig hebt, probeer eens www.microtechnl.com Ze verkopen geloof ik eigenlijk geen monitoren, maar zowel Ruud van de Berkmortel als Marius van Aller zitten daar; ze hebben allebei bij CTX Nederland gewerkt en als ik me niet vergis zijn ze niet te beroerd om eens een scherm te organiseren voor je.

edit:
Je weet toch dat er op dit moment een schrijnend tekort is aan LCD panels waardoor veel fabrikanten geen LCD's kunnen leveren? Ik weet niet of CTX datzelfde probleem heeft op dit moment, maar het zou me niet verbazen. Als dat het geval is kun je hoog of laag springen, maar dan zul je zeker een maand moeten wachten op je scherm(en).

[ Voor 22% gewijzigd door koraks op 07-01-2004 23:23 ]

• htf99
koraks schreef op 07 januari 2004 @ 23:21:
waarom wil je ze in 's hemelsnaam hebben?
Omdat ik er al twee heb en ik één afwijkende lelijk vind staan.
edit:
Je weet toch dat er op dit moment een schrijnend tekort is aan LCD panels waardoor veel fabrikanten geen LCD's kunnen leveren? Ik weet niet of CTX datzelfde probleem heeft op dit moment, maar het zou me niet verbazen. Als dat het geval is kun je hoog of laag springen, maar dan zul je zeker een maand moeten wachten op je scherm(en).
Deze type LCD's worden gewoon niet meer gemaakt, in februari komen de opvolgers maar die zullen er ongetwijfeld anders uitzien

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ah, ok, dat klinkt redelijk. Moet zeggen dat ik me niet meer zo bezighoud met CTX. Jarenlang prima zaken mee gedaan, maar sinds ze alle werknemers bij CTX in Eindhoven hebben vervangen door Taiwanezen is er geen land meer mee te bezeilen....

• htf99
koraks schreef op 08 januari 2004 @ 11:44:
Ah, ok, dat klinkt redelijk. Moet zeggen dat ik me niet meer zo bezighoud met CTX. Jarenlang prima zaken mee gedaan, maar sinds ze alle werknemers bij CTX in Eindhoven hebben vervangen door Taiwanezen is er geen land meer mee te bezeilen....
Kwa service heb ik ook niet al te beste ervaringen met ze maar ja...

Ga me centjes voor nu maar aan iets anders besteden.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

of verkoop deze 2, (zet in advertentie: ideaal voor dualmonitor blabla)
en koop 3 nieuwe...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Pagina: 1