Ik heb het volgende waar ik niet uit kom.
Dit toont de resultaten pas op het eind als alles is doorlopen. Hierdoor kan het wel eens een tijdje duren voordat er iets zichtbaar word. Ik wil graag dat na iedere aparte URL controle dit wordt getoond zodat de pagina zichzelf langzaam opbouwt. Ik heb zoiets ook wel eens gezien bij een domeincontrole, maar weet niet zeker of dat via php gaat. Wie kan me in de goede richting helpen?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| <? $tijd = strftime ("%Y-%m-%d %H:%M:%S",time()); echo "Monitoring [$tijd]<br><br>"; $urls = array( "nu.nl", "tweakers.net", "cnn.com", "php.net", "php.resourceindex.com", "sourceforge.net", "hotscripts.com", "gathering.tweakers.net", "webwereld.nl" ); foreach ($urls as $url) { if (!@fopen("http://$url","r")) { echo "<b>$url is <font color=red>offline</font></b><br>"; } else { echo "$url is <font color=green>online</font><br>"; } } ?> |
Dit toont de resultaten pas op het eind als alles is doorlopen. Hierdoor kan het wel eens een tijdje duren voordat er iets zichtbaar word. Ik wil graag dat na iedere aparte URL controle dit wordt getoond zodat de pagina zichzelf langzaam opbouwt. Ik heb zoiets ook wel eens gezien bij een domeincontrole, maar weet niet zeker of dat via php gaat. Wie kan me in de goede richting helpen?