Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

design pc meubel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
had in een designboekje pcmeubel zien staan maar viel omver van de prijs....
dacht ga er zelf eentje maken dat betaalbaar is(totale kost ongeveer 180 euro) Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/gobber/pcmeubel01.jpg
duurste was inox buis van 70mm tot aan't plafond.
nu nog wachten op ander toetsenbord en ander case voor waterkoeling maken
zal nog wel paar foto's bijzetten in 't kort

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 11:43 ]

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 09:34

RSP

Plaatje gefixed. design meubelen zijn wel leuk maar let heel goed op de omgeving. een meubel in een niet-passende omgeving kan alleen maar lelijk zijn.

edit:
Zoals het nu staat vind ik het dus niet goed in je woonkamer passen. de houten kast vloekt bij de witte plaat en de chromen paal. het neemt niet weg dat het meubel zelf niet mooi is gemaakt (op de 2 schroeven na die nog te zien zijn onderin, of was dat ook bij 't origineel?) maar het lijkt me niet ergonomisch

daarnaast denk ik dat je beter Het 'Post hier je kleine mods' Topic - Deel 4 <- daar kunt kijken

[ Voor 63% gewijzigd door RSP op 07-01-2004 11:45 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

al gefixt dus :)

(ff [/img] achter de url doen :) )

[ Voor 44% gewijzigd door GGS_206 op 07-01-2004 11:42 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, wou wat te snel zijn
;)

Verwijderd

Topicstarter
klopt wat je zegt maar ben er nog aan bezig (zoals adsl stekker en darmen van waterkoeling moeten nog weggewerkt worden) volgende is nieuwe case voor wc
maken die bij meubel past.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

offtopic:
resize het plaatje eens met 50% qua formaat dan komt het NOG beter in beeld. 480x320 of zo.

Echt keurig al zou ik die stalen schroeven persoonlijk met wat wit aantikken waardoor zet net iets minder opvallen. Is het ook geen aardig idee om een kleiner blad onder dat grote te maken waarop precies het modem past? Als je dat zo ver mogelijk bovenin doet toont dat ook weer wat leuker.

Nu nog een mooie kabelgoot en je hebt een prima werkplek.

[ Voor 4% gewijzigd door Guardian Angel op 07-01-2004 11:56 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
hier nog een foto van wc
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/gobber/wccasetop.jpg
nog te veranderen wc case

Verwijderd

Topicstarter
goed idee, en wou modem achteraan bevestigen (uit zicht)

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
Het ziet er heel mooi uit! Alleen past zo'n grote case niet echt bij de rest. Als ik jou was zou ik daar een Cube case naast zetten ofzo. Of zelf een vierkante maken :)

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 12:00:
goed idee, en wou modem achteraan bevestigen (uit zicht)
pssst... ze hebben dit knopje uitgevonden: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Rechtsboven je post... kan je ff editten :P

• RefleCs
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 15:41
:X Absoluut niet mijn smaak....

De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.

Verwijderd

ik vind hem wel mooi enzo maar tis meer iets wat je in een winkel zet en niet in je slaapkamer of woonkamer denk ik dan :P

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

errug netjes gemaakt!
Alleen zou ik je TFT-scherm nog aan de achterwand bevestigen. vinnik persoonlijk heel veel mooier dan op een voet op het blad.

En misschien de speakers ietsjes verder uit zicht... (dat ding dat net achter de achterplaat vandaan spiekt is toch een speaker neem ik aan?)

En nog misschien een leuk id:
Een plaat onder het blad bevestigen welke via rails is uit te schuiven of middels een draaipunt eronder vandaan gedraaid kan worden.
Dan heb je wat meer bureauruimte wanneer dat nodig is. En wanneer je het weer dichtklapt heb je weer het oorspronkelijke, mooi kleine, design!

[ Voor 68% gewijzigd door kazz1980 op 07-01-2004 15:28 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Pagina: 1