Outlook Express verzend probleem

Pagina: 1
Acties:

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-07 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Topicstarter
Halo Tweakers!

Zoals wel vaker op dit forum is er weer eens een probleemje opgedoken...
ik heb al gezocht hier en kan nog niet iets vinden wat mij helpt!

ff de situatie:

Ik draai win2k op een laptop en heb een XS4ALL basic adsl abo, draait allemaal perfect, alleen nu heb ik oppeens het probleem dat Outlook Express pop.xs4all.nl als smtp adres ziet.
Dus alle mailtjes die ik wil versturen gaat hij naar pop.xs4all.nl sturen en dit werkt natuurlijk niet!
De instellingen zijn gewoon goed want eerder werkte het gewoon goed! bij smtp heb ik gewoon smtp.xs4all.nl staan.

Ik heb de account al een keer verwijderd en opnieuw er in gezet maar mocht niet baten!

Wie kan mij helpen?

Ad-aware heb ik gedraait en haalt niks uit :(
Norton heeft ook gedraait en vindt niks...

Ik denk haast dat het een registry probleem is maar daar ben ik een volledige noob in....

[ Voor 13% gewijzigd door Mystic Spirit op 07-01-2004 15:27 ]

Verwijderd

misschien spyware
draai ad-aware eens.

Verwijderd

Hoe heb je de nieuwe account gemaakt ?
Met een installatie CD-rom of handmatig via EXTRA - ACCOUNTS en dan zelf 1 maken ?

Komen er wel Emails binnen ?

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 17:33:
Hoe heb je de nieuwe account gemaakt ?
Met een installatie CD-rom of handmatig via EXTRA - ACCOUNTS en dan zelf 1 maken ?

Komen er wel Emails binnen ?
ja alle mails komen gewoon binnen en ja ik heb de account gewoon handmatig aangemaakt (nooit geweten dat het met een cd kon :)

Verwijderd

Mmmmmmm vreemd.

Met een CD bedoel ik van die dingen waarmee je soms gratis internet kon installeren. Die maakten dan vaak ook meteen OE "in orde" voor je.

Raar dat OE zelf de handmatig ingestelde smtp server aanpast......

Welke versie van OE gebruik je. Als het niet de nieuwste is, kun je proberen op een update helpt.

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Topicstarter
Het is gewoon versie 6 (6.00.2800.1123)
dus volgens mij de nieuwste!

ik snap er iig niks van en ik krijg het ook niet weer goed :(

• degoeroe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-10-2019

degoeroe

Wat hep de goeroe nau gesegt !

Heb je al geprobeerd via Telnet een mail te versturen via smtp.xs4all.nl (via poort 25 natuurlijk, niet 23) Kun je in elk geval zien of de mailserver in orde is (zal wel maar je weet het nooit)....

P IV 2,4 (533) ASUS P4B533, 640Mb PC-2100, 80Gb Maxtor 8Mb cache & 60Gb IBM, 2 x 17" IIyama Prolite X436S-S, Plextor PX-708A, Plextor 52/24/52A, Logitech Marble Mouse USB, GeForce 3 Ti200

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet je zeker dat je de naam van het account niet toevallig 'pop.xs4all.nl' hebt gemaakt of gelaten? Dan lijkt het alsof OE met pop.xs4all.nl gaat verbinden, maar in feite maakt hij gewoon verbinding met de server die ingevoerd staat in het SMTP veld.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Topicstarter
Ik weet hoe het eruit ziet wat hij doet maar ik heb goed gecontroleerd wat hij doet :)
en hij gaat echt met pop... verbinden

ik snap er iig niks van!
nu heb ik sinds vandaag de oplossing >:) FORMAT

ik heb een grotere hd voor mijn laptop liggen dus ik ga die er maar eens inzetten!

allen dank voor jullie reacties! _/-\o_
Pagina: 1