Halo Tweakers!
Zoals wel vaker op dit forum is er weer eens een probleemje opgedoken...
ik heb al gezocht hier en kan nog niet iets vinden wat mij helpt!
ff de situatie:
Ik draai win2k op een laptop en heb een XS4ALL basic adsl abo, draait allemaal perfect, alleen nu heb ik oppeens het probleem dat Outlook Express pop.xs4all.nl als smtp adres ziet.
Dus alle mailtjes die ik wil versturen gaat hij naar pop.xs4all.nl sturen en dit werkt natuurlijk niet!
De instellingen zijn gewoon goed want eerder werkte het gewoon goed! bij smtp heb ik gewoon smtp.xs4all.nl staan.
Ik heb de account al een keer verwijderd en opnieuw er in gezet maar mocht niet baten!
Wie kan mij helpen?
Ad-aware heb ik gedraait en haalt niks uit
Norton heeft ook gedraait en vindt niks...
Ik denk haast dat het een registry probleem is maar daar ben ik een volledige noob in....
Zoals wel vaker op dit forum is er weer eens een probleemje opgedoken...
ik heb al gezocht hier en kan nog niet iets vinden wat mij helpt!
ff de situatie:
Ik draai win2k op een laptop en heb een XS4ALL basic adsl abo, draait allemaal perfect, alleen nu heb ik oppeens het probleem dat Outlook Express pop.xs4all.nl als smtp adres ziet.
Dus alle mailtjes die ik wil versturen gaat hij naar pop.xs4all.nl sturen en dit werkt natuurlijk niet!
De instellingen zijn gewoon goed want eerder werkte het gewoon goed! bij smtp heb ik gewoon smtp.xs4all.nl staan.
Ik heb de account al een keer verwijderd en opnieuw er in gezet maar mocht niet baten!
Wie kan mij helpen?
Ad-aware heb ik gedraait en haalt niks uit
Norton heeft ook gedraait en vindt niks...
Ik denk haast dat het een registry probleem is maar daar ben ik een volledige noob in....
[ Voor 13% gewijzigd door Mystic Spirit op 07-01-2004 15:27 ]