Ik ben op zoek naar een goede video kaart (128 mb) met DVI en video-in die passief gekoeld is. Via de pricewatch is dit niet te achterhalen.
En je hebt nog nooit van Sapphire gehoord. 
Sorry hoor maar zo kan ik ook wel een vraag stellen, ik weet zeker dat je niet eens moeite hebt gedaan voor het uitzoeken van jouw vraag.
Sorry hoor maar zo kan ik ook wel een vraag stellen, ik weet zeker dat je niet eens moeite hebt gedaan voor het uitzoeken van jouw vraag.
Probeer Google eens.
De meeste kaarten met video-in hebben een actieve koeling, tenzij je er zelf een Zalman-koeler op zet. Ik vrees dat dat de enigste oplossing is omdat kaarten met video-in vaak de betere videochips gebruiken (die op hun beurt vaak meer warmte produceren.)
De meeste kaarten met video-in hebben een actieve koeling, tenzij je er zelf een Zalman-koeler op zet. Ik vrees dat dat de enigste oplossing is omdat kaarten met video-in vaak de betere videochips gebruiken (die op hun beurt vaak meer warmte produceren.)
Senile! Senile Oekaki
Verwijderd
Kunt ook natuurlijk een kaart kopen die wel al jouw opties heeft, maar niet passief gekoelt is!!!!
koop je een mooi zalmannetje ervoor een klaar is kees!!! effectief en goedkoop!!!!
ps. volgende keer ff zoeken
koop je een mooi zalmannetje ervoor een klaar is kees!!! effectief en goedkoop!!!!
ps. volgende keer ff zoeken
Sapphire heeft inderdaad passieve koeling maar ik vind geen leverancier die een type met video-in levert.
Ik heb gekeken naar de Asus A9600XT/TVD/128 maar weet niet of de Zalman ZM80C-HP Noiseless VGA cooler hier op past.
Ik heb gekeken naar de Asus A9600XT/TVD/128 maar weet niet of de Zalman ZM80C-HP Noiseless VGA cooler hier op past.
Dat is op de site van Zalman terug te vinden... Bij compatibiliteit.
Kijk op de site van de fabrikant, op de site van Zalman, mail of bel met verschillende hardwareshops...enzovoortVerwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 10:55:
...Via de pricewatch is dit niet te achterhalen.
Hier op GoT wordt er toch echt wat meer inzet verwacht hteunissen voordat je een topic opent. Aangezien dat niet te zien is aan je startpost, gaat deze dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()