Toon posts:

HFU-2 Data verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De HFU-2 module van de CARK-91 Nokia Carkit heeft een aansluiting die zowel voor een handset als voor data gebruikt kan worden.

Nu is mijn vraag; heeft iemand enig idee waar ik zo'n datakabel vandaan kan halen?

Ik heb een carkitje op de kop getikt en wil deze graag aansluiten op mijn computer.

Heeft iemand enig idee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 10:33:
De HFU-2 module van de CARK-91 Nokia Carkit heeft een aansluiting die zowel voor een handset als voor data gebruikt kan worden.

Nu is mijn vraag; heeft iemand enig idee waar ik zo'n datakabel vandaan kan halen?

Ik heb een carkitje op de kop getikt en wil deze graag aansluiten op mijn computer.

Heeft iemand enig idee?
Is dat niet gewoon de datakabel die men gewoon gebruikt voor de 6210/6310 en 6310i? Die kan je namelijk bij de welbekende telefoonwinkels zo halen kosten een 50 euro zo even uit mijn hoofd gezegd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het spulletje gevonden; Hij heet de DAC-2 en wordt volgens mij niet door de 6310i ondersteund. Ook wordt hij niet meer gemaakt door Nokia.

Toch heb ik hem maar besteld en over 4 weken issie binnen. Voor ongeveer 10 euro inclusief verzendkosten vanuit de USA >:). Lang leve de lage dollarkoers.

Thanks anyway.

Google-zoekactie:
http://www.google.nl/sear...nl&btnG=Google+zoeken&lr=