Toon posts:

[LAN] LANalicious: Reversed , LANnuuh op zijn Brabants!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.lanalicious.nl/lan/lanalicious.jpg

LANalicious 4 "Reversed"

Wat is LANalicious:

LANalicious is een Groepje jongens die ict studeren op de leijgraaf in veghel.
Deze jongens hadden al meerdere lanparty's bezocht en wilde er zelf wel eens een organiseren.
LANalicious was geboren. We zijn met 8 man begonnen bij iemand thuis. Maar nu is het al tijd voor de 4e LANparty.
Deze LANparty is voor 96 man en wordt in Veghel(Noord brabant) gehouden in de Gasterie.

Catering:

Omdat we in de gasterie (De gasterie is een Restaurant met Feestzaal) zitten hebben we natuurlijk een goede catering waar van alles te halen is wat de lanliefhebber zich maar kan wensen. Deze Catering is de gehele lan open en dus altijd bereikbaar. Het is overigens niet verboden om zelf eten en drinken mee te nemen.

Compo's:

Ik zelf regel de Compo's het zullen er niet daverend veel zijn en de prijzen zijn ook geen 1000 euro waard maar ze zijn wel leuk.
We zullen onder andere 5 gloednieuwe games uitdelen die we gesponserd krijgen van de uitgevers. Verder hebben we nog wat T-shirts ed.

Wanneer, prijs:

De LANparty is op 2,3 en 4 April. Je kunt tot 1 maand vantevoren nog betalen.
De prijs zal 20 euro zijn als je vantevoren betaald en 25 euro als je aan de deur betaald.

Games:

Er word eigenlijk van alles wel gespeeld. Er komt ook nog een groepje van 16 man speciaal naar onze lan met hun PS2 voor het door mij georganiseerde Tekken Tag Tournament. Maar het is een PC lan dus neem alsjeblieft als je komt niet allemaal een PS2 mee.

Netwerk:

Het netwerk lenen we van Gameparty.net dit bestaat uit:
7 x 24 ports switch
7 x Glasvezel lang
1 x Cisco4912G Fiberbackbone.
Hierbij zullen we dus niet te klagen hebben over de snelheid. Verder zal er als het doorgaat Internet(dual adsl) beschikbaar zijn.

Info:

Voor meer informatie en jezelf inschrijven kijk op onze website of mail mij
Site: Http://www.lanalicious.nl
Email: Deurmat@lanalicious.nl
Email YpS(mede organisator): yps@lanalicious.nl

toestemming van: white dust

• YpS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 11:01

YpS

bedankt Richard voor het posten van dit bericht.

ik hoop dat we goede reacties op onze lan krijgen en dat we dus lekker veel aanmeldingen krijgen. :*)

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-10 15:41

Eijkb

Zo.

Is die lan 24 uur per dag of gaat de feestzaal (en catering) snachts dicht? En drie dagen eten en drinken in een Restaurant, wordt dat niet een beetje een dure business? Verder een goed alternatief! Zal eens in mijn agenda kijken.

.

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Ik heb een vraagje (offtopic) aan TS.

Aangezien jij al ervaren bent in het organiseren van grotere lanparties en ik zelf ook met een paar anderen een grote party wil organiseren zit ik met een brandend vraagje. Heb je een registratie nodig bij kamer van koophandel als je zoiets organiseert? Het zou namelijk heel irritant zijn als je alles hebt geregeld en er komt ineens een ambtenaartje langs die zegt 'inpakken en wegwezen'.

TMAXTINT

Verwijderd

Topicstarter
Eijkb schreef op 07 januari 2004 @ 10:46:
Is die lan 24 uur per dag of gaat de feestzaal (en catering) snachts dicht? En drie dagen eten en drinken in een Restaurant, wordt dat niet een beetje een dure business? Verder een goed alternatief! Zal eens in mijn agenda kijken.
De lan is 24 uur per dag , en de catering is ook 24 uur per dag open. en je mag zelf ook eten en drinken meenemen :) maar een broodje kroket of nasi is wel eens lekker :D spreek uit eigen ervaring

PS: het is niet in her restaurant maar in de zaal je komt helemaal niet in het Restaurant. maar de zaal sluit aan op de keuken. ook worden er bonnetjes gemaakt en de prijzen zijn goedkoper: Speciale LAN prijzen :)

• YpS

YpS

Marruk schreef op 07 januari 2004 @ 10:48:
Ik heb een vraagje (offtopic) aan TS.

Aangezien jij al ervaren bent in het organiseren van grotere lanparties en ik zelf ook met een paar anderen een grote party wil organiseren zit ik met een brandend vraagje. Heb je een registratie nodig bij kamer van koophandel als je zoiets organiseert? Het zou namelijk heel irritant zijn als je alles hebt geregeld en er komt ineens een ambtenaartje langs die zegt 'inpakken en wegwezen'.
ik weet het antwoord ook :)

je hoeft niet ingeschreven te zijn, een lan-party zal zelfs 2 a 3 keer per jaar een lan moeten organiseren voordat je bij KVK kan registreren als je dat zou wensen.

het hoeft dus niet.

• Marruk
YpS schreef op 07 januari 2004 @ 10:53:
[...]

ik weet het antwoord ook :)

je hoeft niet ingeschreven te zijn, een lan-party zal zelfs 2 a 3 keer per jaar een lan moeten organiseren voordat je bij KVK kan registreren als je dat zou wensen.

het hoeft dus niet.
Oké, bedankt :)
Dan zal er dit jaar in drenthe ook eindelijk een lanparty komen :)

TMAXTINT

Verwijderd

Topicstarter
hey podverdriedubbeltjes nou posten we hier zodat we hopen dat we wat mensen krijgen reageert er niemand :P

We moeten natuurlijk wel mensen hebben voor de lan :)

Kom op TWeakertjes is er dan niemand die naar een leuke LAN in brabant wil ? het is rete gezellig en leuk !

• Marruk
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 12:51:
hey podverdriedubbeltjes nou posten we hier zodat we hopen dat we wat mensen krijgen reageert er niemand :P

We moeten natuurlijk wel mensen hebben voor de lan :)

Kom op TWeakertjes is er dan niemand die naar een leuke LAN in brabant wil ? het is rete gezellig en leuk !
Mwah, retever is eerder een goede benaming :P
Maar wel leuk dat je zoiets organiseert in ieder geval.

TMAXTINT

Verwijderd

idd, te ver weg, anders zou deze tweaker graag met zijn 2600+ barton clock op 2300Mhz graag komen
organiseer eens wat in friesland mede-tweakers. dan kom ik graag.

Verwijderd

Topicstarter
je gaat me toch nie vertellen dat iedereen in friesland woont :P

en btw wat is ver ? bij lanalicious 2 is er iemand uit denemarken gekomen voor onze lan :P zegt toch genoeg hij had 12 uur in de trein gezeten en daarna nog 3 uur op het station gewacht :P

Verwijderd

Voor mij is het ook te ver. Ik woon weliswaar in Utrecht, maar ik heb mijn rijbewijs (nog) niet, en mams heeft geen zin om zo'n eind te rijden. Over een paar maandjes wellicht :)

Je hebt niets aan deze wetenschap, maar anders blijft het topic zo leeg :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 23:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
als je die paar maandjes nou een verkort naar een paar weekjes haal je het wel :p

Verwijderd

Ik kom denk ik ook wel.

Eerst even kijken of ik vrij kan krijgen voor werk en of ik paar mensen mee kan sleuren :)

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-10 11:52

Kleintje81

Blaat

Snukz0rz heeft mij al aangestoken om mee te gaan naar de lan, mits ik ook vrij kan krijgen. :)

BF2 stats Systemen

Verwijderd

Topicstarter
wel hoe meer je meeneemt hoe beter als je er nou meer als 10 meeneemt krijg je van mij wel een blikje golden power ;)

hehe en btw de tweakers die komen wat voor compo's zouden jullie het liefst zien ?

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-10 21:44
héé ik ga ook :)

tja ik zal wel moeten als server admin :P

• YpS

YpS

We hebben met Take2 interactive gebeld, en daarvan hebben we 5 Max Payne 2 mutsen gekregen, 5 Manhunt T-shirts, 100 stickers van manhunt en 100 van het Rockstar games logo.

ook hebben we met de uitgever van Activision gesproken en deze sponsoren de 5 gloednieuwe games en waarschijnlijk een X aantal Call of Duty T-shirts.

eind maart moeten we 80 inschrijvingen hebben anders gaat het feest niet door! 8)7

ken je mensen, of groepjes die vaker naar een lan gaan laat het ze weten en schrijf met zijn allen in. :Y)

Verwijderd

Topicstarter
we hebben nu 19 inschrijvingen

en dit topic is jammer genoeg niet echt active ... ik hoop dat er toch nog mensen hier zijn die willen komen dus reply en schrijf in ! :)

Verwijderd

Topicstarter
*Update*

De zaal wordt waarschijnlijk verandert in een kleinere loods .. voordeel hiervan is dat deze gratis is ... en dus gaat de entree prijs richting de 5 of 10 euro ... maaaar we gaan natuurlijk voor de 96 man .

maar met nog maar 1 maand denk ik niet dat we dit redden. in het kleinere zaaltje hebben we voor 50 man plaats dus registreer snel aub :) ... is ook geen geld dan ... ( je krijgt rest terug gestort .. als je al teveel betaald hebt)..

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 20:55

Hayfork

Drinkin&Boardin

Ik zal het eens op het topic van een andere lanparty organisator posten... misschien dat er daar nog wat mensen van willen komen... de meeste daar komen nl uit noord limburg....

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Verwijderd

Topicstarter
ik snap je reply even nie meer :p je wilt dat ik ergens anders post ... enne waar is dat ergens ander ? ...

Verwijderd

@mercenary ben je nooit naar de frys-lan geweest?

Verwijderd

Topicstarter
mercenary heeft 2 maanden geleden gepost denk niet dat hij nog reageert ...

maar kom op mensen 5-10 euro is nie te duur of wel voor een andere zaal ?

• YpS

YpS

!!!NEWSFLASH!!!

www.lanalicious.nl

Het LANalicious Forum is eindelijk online. Meldt je snel en post een bericht ;)
daar staat nu ook een POLL op welke compo's we gaan spelen. dus als jullie nu even allemaal massaal willen gaan stemmen ! :)

De inschrijvingen van LANalicious; Reversed gaan niet erg goed. Tot nog toe hebben er maar 27 mensen zich ingeschreven om mee te doen met de lan. En dat is inclusief crew leden. Flink balen dus. We moeten onze plannen wijzigen om toch te kunnen lannen met de mensen die zich wel hebben ingeschreven. Je kunt je nog aanmelden voor de lan. Doe dit snel, want ons inschrijvings systeem kan elk moment dicht gaan. Bij menu item INFO vindt je informatie ontrent inschrijvingen etc. Heb je nog vragen kun je op ons forum terecht of mailen naar webmaster@lanalicious.nl.

gegroet zijt u beste mede lanners!
Pagina: 1