Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PDA] Ipaq 1940 met tom tom2 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via de search kwam ik niets tegen, google hielp me tot dusver nog niet en ben gister 1,5 uur bezig geweest met bluetooth en die gps ontvanger tom tom maar niets mocht baten tot nu toe.....

Ik heb een Ipaq 1940 met tom tom2 wireless. Ik krijg alleen de verbinding niet aan de gang. Dit wil zeggen. De wireless ontvanger staat wel in mijn groep van paired devices en hij maakt ook wel contact alleen na 3 min ongeveer verbreekt hij gewoon de verbinding :( en als ik kijk bij de data die wordt overgestuurd is het geeneen byte :S verder kan ik de instellingen (voor zover die er zijn?) niet vinden om de connectie langer aan te houden zodat hij de eerste keer kan starten om de sateliet te vinden en tom tom bruikbaar wordt.

Ik zal er even een verduidelijking bijzetten.

De Tom Tom module kan soms wel en soms niet bij de paired devices worden toegevoegd. Als hij eenmaal is toegevoegd en hij contact heeft dan start ik Tom Tom op en klik op GPS. Hier moet ik een device kiezen en een poort. Hier kies ik voor Wireless Tom Tom GPS en voor de Com poort 5 (zoals overal beschreven staat). Als ik dan het vinkje aan wil zetten om die poort te gebruiken wil het vinkje niet aan. Waar zit dan de fout??

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 12:34 . Reden: duidelijker maken ]

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem....... :?

Wie weet hier een oplossing voor?

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:35

MrScratch

I am rubber, you are glue

Ik heb gisteren de Ipaq 1940 en TomTom 3 combinatie gekocht. Ook flink lopen kloten met de verbinding met de bluetooth ontvanger. Bij mij bleek de truc het installeren van een paar updates en daarna de com-poort op 8 te zetten. Deze stond bij mij ook op 5, maar dan werd de verbinding niet gemaakt. Misschien kan het geen kwaad het even te proberen. Als je lampje op de gps-muis groen knippert heeft hij zijn satellieten gevonden, dus ligt het echt aan de verbinding.

Look behind you! A three headed monkey!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Het is bekend dat de 194x serie van HP iPaq bluetooth problemen heeft, helaas is daar soms geen oplossing voor te vinden.

Alors.

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:49
Heb dus gister een nieuw pda gekocht oko de HP1940+tomtomnavi3 en samen met mij nog een kennis

Hebben tot dusver nogsteeds dezelfde problemen wat dus duidelijk wijst op instelling en software problemen.
Maar ik blijf de instellingen op com 5 houden wat ik oko probeer :S

En als MrScratch

Zijn antwoord iets zou willen verduidelijken met welke links en evt. waar te downloaden zou ik blij zijn :)

[ Voor 20% gewijzigd door MaD_co op 01-05-2004 23:07 . Reden: Bleeegh ]

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• MaD_co
Ik heb zojuist vanaf tomtom.com de nieuwe update voor tomtom3 gedownload en nu werkt hij bij mij

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:35

MrScratch

I am rubber, you are glue

Ok verduidelijking is misschien handig. Ik vond deze thread op www.pocketpc-club.nl, waarin over com5/8 troubles wordt geschreven.

Updates die bij TomTom.nl zijn te vinden, zouden dit op moeten lossen:

update-pagina

Daarna is com8 te selecteren en werkt alles prima.

Look behind you! A three headed monkey!

• MaD_co
Bedankt voor de verduidelijking,
Zal voor de overige forummembers wel handig zijn :)

Verwijderd

Bedankt allemaal. Ik heb gisterenavond (nog net voor IDOLS :) ) ook effe die Tomtom 3 update gedownload en geinstalleerd op mijn iPAQ.

Voila! Opgelost :)

Verwijderd

Dus, kijk even op:

http://tt-nl.custhelp.com...DE9NyZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=

Vraag
Opwaardering 3.02 voor TomTom GPS voor Pocket PC.

Antwoord
Heb ik deze opwaardering nodig?

Deze opwaardering moet worden geïnstalleerd als u TomTom Navigator 2, TomTom Navigator 3, TomTom CityMaps, TomTom Routeplanner of Maps-on-Line voor Pocket PC gebruikt.

Op de HP iPAQ 1940 met ROM-versie 1.10 konden vorige versies van de TomTom GPS-driver geen verbinding maken met de draadloze TomTom GPS. In deze versie is dit probleem gerepareerd.

Deze versie geeft een verbeterde ondersteuning voor de HP iPAQ2210 met een Bluetooth GPS ontvanger; deze versie herstelt de fouten, waarbij de Bluetooth verbinding tussen de GPS ontvanger en de HP iPAQ 2210 random of met tussenpozen verbroken wordt.

Verwijderd

Heb het zelfde probleem, nu ist het wel opgelost.

Maar hij houd de instellingen niet vast. moet elke keer opnieuw com8 selecteren.
Heeft iemand daar toevallig een oplosing voor??
Pagina: 1