Toon posts:

Als het vriest geen PDA mogen gebruiken ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naja, dat kreeg ik als antwoordt van de HP support opdat mijn touchscreen defect is geraakt

In nederland vriest het toch vaker?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 09:59 ]

Verwijderd

Ja en wat kunnen wij er aan doen ?

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:34

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Staat er misschien iets in de handleiding en/of specs? Meestal zoiets als operating tems oid. Ik merk wel dat als ik hem in de auto laat liggen en het koud is de batterij minder lang meegaat.

Dit vind ik toch wel erg sterk. Of woon je in Siberie met -25 °C?

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Zie handleiding zal vast wel iets in staan dat hij te gebruiken is bij temp vanaf 10 graden tot 70 graden celsius ofzo. Als dit erin staat hebben zij groot gelijk en jij grote pech moest je eerst maar de handleiding lezen.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Volgens mij heeft het te maken met de Fijne kristallen die in het LCD zitten verwerkt. Bij lage tempraturen kunnen deze blijvend schade oplopen. Heb ik eens met een t68i gehad die buiten lag in mijn jas die ik had laten luchten :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:15

breinonline

Are you afraid to be known?

Bij mijn Nokia 3510i verkleurd ook het scherm als hij buiten in de vrieskou (voorvakje tas) is geweest. Erg goed kan het inderdaad niet zijn. Mijn Palm T3 heeft geen problemen tot nu toe en die zit wel steeds in hetzelfde voorvakje. Er worden speciale PDA's gemaakt om extreme omstandigheden aan te kunnen (en die je niet met een pennetje maar met je vingers in een handschoen nog kan bedienen). Bekijk je handleiding goed, als ze het er niet in hebben gezet, dan kan je garantie clamen. Staat er wel in, dan heb je gewoon vette pech! :|

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
ik claim gewoon garantie, maar dit werd mij gezegd, en aangeraden hem niet meer onder te lage temperaturen te gebruiken, dus et swinters geen ppc meer :( , geintje natuurlijk, maar baard me wel beetje zorgen
Pagina: 1