De search doet het gelukkig weer.
Ik heb al gezocht naar iets dat mijn probleem te maken heeft, en heb niets gevonden.
Ik heb een kleine website, waarnaar ik weleens dingen moet uploaden.
Met IE zou dat best moeten kunnen. Gewoon verbinden, en je kunt slepen of CTRL-C - CTRL-V.
Dan krijg je een leuk dialoogje met van die vliegende blaadjes.
De bestanden worden zelfs toegevoegd aan de lijst van bestanden in je huidige IE-venster.
Here's the catch: De bestanden zijn niet geupload! Als je opnieuw inlogt of de bestanden probeert te bereiken, zie je ze niet meer of krijg je een 404.
Ik heb een proxy voor HTTP en heb alleen zijn adres ingevoerd bij het vakje 'HTTP' in IE. Verder draai ik geen proxies. Firewall ook niet.
Met een FTP-client werkte het altijd wel, die ik nu zal gaan moeten downloaden.
edit: Ik vermoed dat het probleempje alleen voor de Chello server geldt?
Ik heb al gezocht naar iets dat mijn probleem te maken heeft, en heb niets gevonden.
Ik heb een kleine website, waarnaar ik weleens dingen moet uploaden.
Met IE zou dat best moeten kunnen. Gewoon verbinden, en je kunt slepen of CTRL-C - CTRL-V.
Dan krijg je een leuk dialoogje met van die vliegende blaadjes.
De bestanden worden zelfs toegevoegd aan de lijst van bestanden in je huidige IE-venster.
Here's the catch: De bestanden zijn niet geupload! Als je opnieuw inlogt of de bestanden probeert te bereiken, zie je ze niet meer of krijg je een 404.
Ik heb een proxy voor HTTP en heb alleen zijn adres ingevoerd bij het vakje 'HTTP' in IE. Verder draai ik geen proxies. Firewall ook niet.
Met een FTP-client werkte het altijd wel, die ik nu zal gaan moeten downloaden.
edit: Ik vermoed dat het probleempje alleen voor de Chello server geldt?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 10:01 ]