Ervaringen met Sony KV-36HQ100?

Pagina: 1
Acties:

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik vroeg me af wat de ervaringen zijn met de Sony KV-36HQ100, heb met google gezocht naar reviews, maar er eigenlijk geen gevonden. Ik vindt het een mooi toestel (alhoewel erg duur, dus misschien als ie goedkoper wordt).

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Als ik me niet vergis stond er een stuk in de home-cinema choice van afgelopen december..

heb hem helaas uitgeleend aan een collega maar heb hem vrijdag weer terug dan zal ik ff voor je kijken. En idd mooi, maar wel prijzig toestel. Heb er zelf ook naar gekeken en de goedkoopste was 2389 euro.

• Walkman
  • Niet online
Waar heb je 'm voor die prijs gezien? Dat lijkt me wel heel erg goedkoop.....

• Danster
Uiteraard over de grens ;)

http://zarsen.de/info.php?id=4805&c=10

De goedkoopste webshop in ons kikkerlandje heeft hem voor 2458 euro

http://www.kieskeurig.nl/...6DAB0022BDCB&type=pv&db=1

[ Voor 56% gewijzigd door Danster op 07-01-2004 11:06 ]

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik het een bijzonder mooie tv vind. Alleen het uiterlijk doet het hem al :P

Het beeld vind ik super (heb hem met een dvd'tje gezien).

Die prijs die genoemd word is wel erg goedkoop ?

• Danster
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 11:12:
Ik moet zeggen dat ik het een bijzonder mooie tv vind. Alleen het uiterlijk doet het hem al :P

Het beeld vind ik super (heb hem met een dvd'tje gezien).

Die prijs die genoemd word is wel erg goedkoop ?
Is wel redelijk goedkoop te noemen. Het is wel jammer dat ie geen progressive ingang heeft. Maar het is dus een nieuw model dus de prijs zal ongetwijfeld nog wel zakken.

[ Voor 6% gewijzigd door Danster op 07-01-2004 11:16 ]

• Walkman
  • Niet online
In hoeverre in progressive scan belangrijk?

• Danster
Walkman schreef op 07 januari 2004 @ 11:51:
In hoeverre in progressive scan belangrijk?
Voor mij persoonlijk belangrijk om het beste eruit te halen maar dat is niet voor iedereen natuurlijk. Maar heb hem zelf even snel gezien in de winkel en het beeld was super en de mogelijkheden die je hebt meer dan voldoende.

Maar zoals ik al eerder zei hij is voor mij op dit moment te duur.

• Walkman
  • Niet online
Ik ben zelf niet echt bekend met progressive scan, maar dat houdt meer beeldlijnen in bij dvd's afspelen geloof ik?
Het is wel een groot toestel en als ik zo eentje zou halen zou ik eerst flink moeten meten in hoeverre het past :D

• Walkman
  • Niet online
Wat is trouwens het verschil met de 32fq80 (die 10 cm kleiner is), maar die is meer dan 3500 euro....

• Danster
Eh nou als je naar die 1e link van me kijkt zie je dat ie daar 1250 euro is. Dus 3.500 is wel erg duur.

• Walkman
  • Niet online
Dat snap ik, maar ik vraag me af waarom die kleinere nu zo veel duurder is....zie op het eerste gezicht weinig verschillen.....

Verwijderd

Beste Walkman, de tv die je noemt is werkelijk Subliem!!! Onlangs hebben wij hem bij een klant geinstalleerd en je weet niet wat je ziet. zowel als die aan staat en uit mag die er ook zijn. Goede Keus!!!

• Walkman
  • Niet online
Moet ik 'm toch maar eens in een winkel gaan opzoeken (had namelijk dat andere model wel gezien, maar niet de 36HQ100....ben echt benieuwd hoe het er uit ziet, maar ja....dan nog het geld :(
Pagina: 1