Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Werkt het niet om gewoon het bestand in je download folder te kopieren (handmatig, dus CTRL-C enzo
Verwijderd
Het betreft een Divx. Ik heb de codecs geinstalleerd. Alle andere afleveringen die wel 100% binnen gekomen zijn kan ik prima afspelen...
Een kopie maken van de AVI in de incomplete directory kan wel, maar dan heb ik een AVI zonder geluid.
Ik zal eens dat Divxfix gebruiken, wellicht dat deze nog wat kan bakken van de avi !!!
[ Voor 11% gewijzigd door Xymox op 07-01-2004 11:37 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Verwijderd
Shareaza haalt z'n bestanden niet binnen op volgorde, het is niet een download van een wepagina bijvoorbeeld die optelt naar 100%.Xymox schreef op 07 januari 2004 @ 11:36:
De laatste 0.7% zit echt aan het einde, als ik het grafiekje mag geloven wel te verstaan. Alles tot het laatste streepje is groen, dus ik ga ervan uit dat de eerste 99,3 % compleet is en geverifieerd.
Het betreft een Divx. Ik heb de codecs geinstalleerd. Alle andere afleveringen die wel 100% binnen gekomen zijn kan ik prima afspelen...
Een kopie maken van de AVI in de incomplete directory kan wel, maar dan heb ik een AVI zonder geluid.
Ik zal eens dat Divxfix gebruiken, wellicht dat deze nog wat kan bakken van de avi !!!
Als jij nu 99% hebt is het heel goed mogelijk dat je aan het begin en in het midden delen mist. Het staat dus niet vast dat dit de aftiteling is, 't kan net zo goed de intro zijn.
Sterker nog: je zult wel moeten. De index van Divx films staat op het einde van de file. Die heb je nu niet dus je moet zelf een nieuwe index maken. Divfix werkt echt heel goed daarvoor.Xymox schreef op 07 januari 2004 @ 11:36:
Verwijderd
Nu is alles compleet !!
Maargoed, voor de volgende keer ben ik wel benieuwd of er een redelijke AVI te verkrijgen is uit een onafgeronde download. Bij m'n volgende video download zal ik eens kijken of ik een onafgeronde download afspeelbaar krijg en zal dan dit hier melden...
In iedergeval bedankt voor de Divxfix tip !