Toon posts:

Computer spontaan uit

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik mijn computer heb ge-upgrade met een Asus A7V600 met een AMD Athlon XP 2500+ heb ik het wel eens dat hij na enkele uren spontaan uit gaat.

Dit gebeurt meestal onopgemerkt daar ik 'm dan tijdens het slapen aan laat staan om wat dingen te downloaden.

Als hij dan uit gaat kan ik 'm pas weer aan zetten nadat ik de stroomstekker er tijdelijk heb uitgehaald en er daarna weer in doe.

In voorgaande topics over dit moederbord kon ik hier niks over vinden.

Wie weet waar dit aan kan liggen?

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-07 15:37
Hoeveel watt voeding heb je?

Denk dat het aan je voeding ligt dat die te zwak is

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:55
Hang en opstart FAQ

Omdat je het hebt over de stroom eraf halen denk ik aan een oververhitte voeding oid (vermogen lijkt me niet tijdens het downloaden)

De ouders van mn vriendin hadden soortgelijke symptonen.....Na een telefoongesprek van 20min bleek dat hij niet meer uit de hybernate kwam :) Dus probeer die anders ook een uit te zetten.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem eerst de troubleshooter door die je via de FAQ en het beleid van dit subforum kan vinden :) Omdat het hier op GoT de bedoeling is dat je eerst onder andere de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum moet doornemen én omdat de topicstart niet aan het Beleid voldoet, gaat dit topic dicht.

Herlees de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.