Toon posts:

[Featurerequest] Database afdeling onder softe goederen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Zou het niet makkelijk zijn om een Databases onderdeel onder softe goederen te maken.
Ik zie namelijk veel vragen over databases voorbij komen.
Ik denk ook dat het onderdeel groot genoeg is om daar speciaal een onderdeel eruit te maken.

Wat denkt denken jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Dit is React Bugs en Featurerequests
Hier kan je al je bugmeldingen kwijt met betrekking tot de forumsoftware React.
Het is niet echt een BUG, vind je ook niet ;) ?

Lieve Adjes
Voor al je opmerkingen en suggesties aangaande ons mooie forumpje. Vragen over moderaties graag via de mail naar de betreffende moderator.
Een betere plek hiervoor is LA :)

Mijn inbreng alvast voor LA draadje :P :

Er komt idd regelmatig wel wat voorbij m.b.t. databases, maar ik denk niet genoeg om een eigen forum ervoor te maken. Hetzelfde als het virus forum. Zoek er maar op en je zal dan snel tot de conclusie komen dat je behoorlijk wat topics moet hebben voor een appart forum :)

[ Voor 3% gewijzigd door We Are Borg op 07-01-2004 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:00

Jaymz

Keep on moving !

BUG -> LA
We Are Borg schreef op 07 januari 2004 @ 09:20:Er komt idd regelmatig wel wat voorbij m.b.t. databases, maar ik denk niet genoeg om een eigen forum ervoor te maken. Hetzelfde als het virus forum. Zoek er maar op en je zal dan snel tot de conclusie komen dat je behoorlijk wat topics moet hebben voor een appart forum :)
Inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

Het onderwerp Databases is ook heel breed. De dicussies daarover kunnen in NT, P&W en SA gehouden worden. Het ligt er net aan welk onderdeel van databases besproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Wat ook nog in acht genomen moet worden, is het feit dat databases meerdere raakvlakken hebben, zoals bijvoorbeeld in P&W, niet alleen in Softe Goederen. Als een bepaald probleem/onderwerp/vraag meer in Devschuur past dan in Softe Goederen vanwege het programmeer-aspect, dan is het mooi dat het dus ook in P&W geopend kan worden.

Als er enkel in Softe Goederen een apart Database-forum gestart zou worden, dan worden die raakvlakken genegeerd doordat het als het ware 'op 1 hoop' gegooid wordt, terwijl dat helemaal niet nodig is :)

edit: André heeft eenzelfde soort gedachte zie ik ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Remy op 07-01-2004 09:59 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

We Are Borg schreef op 07 januari 2004 @ 09:20:
Dit is React Bugs en Featurerequests

[...]

Het is niet echt een BUG, vind je ook niet ;) ?
offtopic:
Om even hierop terug te vallen, het is niet de eerste keer dat ik iemand zo'n topic in BUG zie posten, maar is de forumtitel van BUG niet wat misleidend aangezien deze "featurerequests" bevat? Het lijkt me handiger als deze wordt aangepast naar "React Bugmeldingen" oid.

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 07-01-2004 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

BalusC schreef op 07 januari 2004 @ 10:00:
[...]
offtopic:
Om even hierop terug te vallen, het is niet de eerste keer dat ik iemand zo'n topic in BUG zie posten, maar is het forumtitel van BUG niet wat misleidend aangezien het "featurerequests" bevat? Het lijkt me handiger als deze wordt aangepast naar "React Bugmeldingen" oid.
offtopic:
Of nog een extra React voor de featurerequests zetten omdat het niet voor iedereen blijkbaar duidelijk is dat die alleen over React gaan. En dan nog, ook daar blijkt weer dat de sticky's niet gelezen worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
BalusC schreef op 07 januari 2004 @ 10:00:
[...]
offtopic:
Om even hierop terug te vallen, het is niet de eerste keer dat ik iemand zo'n topic in BUG zie posten, maar is de forumtitel van BUG niet wat misleidend aangezien deze "featurerequests" bevat? Het lijkt me handiger als deze wordt aangepast naar "React Bugmeldingen" oid.
offtopic:
I agree. React bugmeldingen is alleen niet alles omvattend, want waar laat ik mijn feature request dan ? Kortom, gooi het eens in de crew zou ik zo zeggen :P

[ Voor 8% gewijzigd door We Are Borg op 07-01-2004 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
offtopic:
wat als je ze nou gewoon omdraait? React-features en bugmeldingen, dan krijg je de feature verwarring ook niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 16:56

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

offtopic:
Dan blijft alleen nog de vraag over of mensen snappen wat React is. Is een woord als forumsoftware ipv React niet duidelijker?
De mensen die vaak komen, weten het wel, maar die zullen ook dit soort topics op de goede plaats zetten
Zou het niet makkelijk zijn om een Databases onderdeel onder softe goederen te maken.
Ik zie namelijk veel vragen over databases voorbij komen.
En het is al eerder gezegd; te divers. Een concretisering van het probleem: bij een normalisatie probleem reageren normaliter heel andere mensen dan bij een access denied melding bij het inloggen.
En hier reageren weer heel andere mensen bij dan bij installatieproblemen met je database.

Ergo: Het valt weliswaar onder 1 noemer, maar ik denk dat het dan gaat doodbloeden, omdat de mensen die het zouden kunnen beantwoorden, niet altijd daar kijken.

[ Voor 66% gewijzigd door gorgi_19 op 07-01-2004 10:38 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-09 22:26

ripexx

bibs

Nadeel van een specifiek database probleem is dat het aan zoveel fora gerelateerd kan worden denk maar eens aan SA, WOS, NOS, PNS en P&W.

Zo kan je nog wel door gaan. De huidige indeling voldoet uitstekend en ik heb absoluut niet het idee dat de verschillende fora omkomen in DB topics. Verder denk ik dat de verschillende misgeplaatste topics in P&W wel mee vallen. Ik weet niet hoe dat zit voor SA/WOS/NOS. Maar een specifiek forum zal behoorlijk doodbloeden. :)

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

ripexx schreef op 07 januari 2004 @ 10:53:
Nadeel van een specifiek database probleem is dat het aan zoveel fora gerelateerd kan worden denk maar eens aan SA, WOS, NOS, PNS en P&W.

Zo kan je nog wel door gaan. De huidige indeling voldoet uitstekend en ik heb absoluut niet het idee dat de verschillende fora omkomen in DB topics. Verder denk ik dat de verschillende misgeplaatste topics in P&W wel mee vallen. Ik weet niet hoe dat zit voor SA/WOS/NOS. Maar een specifiek forum zal behoorlijk doodbloeden. :)
Mjah in principe hoort databasewerk nooit thuis in WOS of NOS, en is het puur een SA of P&W kwestie. In general: zodra het ding geinstalleerd is en goed draait hoort vrijwel alles wat je ermee doet zo ongeveer in P&W thuis, dus idd zelden echt misplaatste topics :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1