redhat auto-updater?

Pagina: 1
Acties:

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
ik weet vrij zeker dat ik ergens op de redhat site iets heb gezien dat als je registered dat je dan op een of andere manier je redhat installatie automatisch kan laten updaten.

dus dat je een of ander programmaatje los laat die automatisch de laatste patches ed van die redhat site trekt en installeerd.

ik kan het alleen nergens meer vinden en ik heb zojuist redhat 7 opnieuw geinstalled maar ik was de vorige keer al 2 uur bezig om handmatig alle updates/security patches/bug fixes te downloaden en installen en daar zijn er sindsdien al weer een stapel van bij gekomen dus als iemand weet hoe dit werkt ben ik zeer dankbaar.

anyone?

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Paar dingen:
1) er is tegenwoordig een apart forum voor 'niet-Windows' operating systems :P
2) volgens mij moet je er bij Redhat voor betalen, een paar dollar per maand ofzo.
3) bij Debian gaat het met apt-get update; apt-get upgrade. En gratis. Maar goed, aangezien je redhat er al op hebt zou ik toch nog maar eens op hun site kijken...

• GiLuX
aha, ander forum.
tnx

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• GiLuX
geachte heren moderators,

kenne jullie deze topic aub ff verhuizen naar het hemelse forum voor niet ms osen.

tnx