Nou, tijdje niets meer van me laten horen maar zeker niet stilgezeten. Af is een groot woord, maar af genoeg dat het nu in mijn kamer staat te spelen
. Het is maar slechts een tussenstadium, as vrijdag wordt mijn nieuwe vloerbedekking afgeleverd en kan de verbouwing van mijn kamer beginnen. En daarna nog de center, surrounds en LFE sub. Maar nu ff genieten in stereo van mijn dipole laag en mijn eindelijk afgewerkte hoorns
.
Mijn oude Pioneer spullen waar ik voorlopig nog mijn cd'tjes mee draai (en af en toe een md'tje):

Van daaruit naar de GL2 mixer (gaat er binnenkort uit).

Die stuurt het dan weer door naar de Sony SRP-f300 DSP:

Die Sony dient als crossover, delay (time alignement) en parametrische EQ:

En dan naar de drie power amps:

Om uiteindelijk aan te belanden bij mijn nieuwe aanwinst, mijn nu wel afgewerkte speakers
. De topkasten had ik al, hier een oude foto:

Er zit een Focal 5W4211 13cm midbass driver in achter een 200Hz tractrix ronde hoorn gemaakt van gips. Voor het hoog zit er een Visaton TL16H hoorntje in.
De afwerking is gedaan met een dieprode hoogglans (in het echt ziet het er meer als zijdeglans uit) op de frontplaat en hoorn. De kast zelf is met zijdeglans zwart afgewerkt:

Je ziet er ook al de dipole subs onder staan. Die zijn nieuw en vervangen de 187.5L bass reflex subs met Eminence Magnum 18HO (18 inch) subs die er eerst onder stonden.
In de dipole subs zitten 15" drivers in van TC Sounds, twee per kant. Het ontwerp is van mr Linkwitz, een W-type baffle.
De dipole subs zijn gemaakt van 18mm berken multiplex en het binnenwerk van twee lagen 18mm MDF. Het multiplex is afgewerkt met vier lagen transperante kersenlak en drie lagen transperante hoogglans lak. Het binnenwerk met zijdeglans zwart.

Nou, als ik nu niet over de bandbreedte limiet van mijn provider ga weet ik het niet meer
.
Ik zal in dit topic ook de verdere ontwikkelingen blijven posten.
Mijn oude Pioneer spullen waar ik voorlopig nog mijn cd'tjes mee draai (en af en toe een md'tje):

Van daaruit naar de GL2 mixer (gaat er binnenkort uit).

Die stuurt het dan weer door naar de Sony SRP-f300 DSP:

Die Sony dient als crossover, delay (time alignement) en parametrische EQ:

En dan naar de drie power amps:

Om uiteindelijk aan te belanden bij mijn nieuwe aanwinst, mijn nu wel afgewerkte speakers

Er zit een Focal 5W4211 13cm midbass driver in achter een 200Hz tractrix ronde hoorn gemaakt van gips. Voor het hoog zit er een Visaton TL16H hoorntje in.
De afwerking is gedaan met een dieprode hoogglans (in het echt ziet het er meer als zijdeglans uit) op de frontplaat en hoorn. De kast zelf is met zijdeglans zwart afgewerkt:

Je ziet er ook al de dipole subs onder staan. Die zijn nieuw en vervangen de 187.5L bass reflex subs met Eminence Magnum 18HO (18 inch) subs die er eerst onder stonden.
In de dipole subs zitten 15" drivers in van TC Sounds, twee per kant. Het ontwerp is van mr Linkwitz, een W-type baffle.
De dipole subs zijn gemaakt van 18mm berken multiplex en het binnenwerk van twee lagen 18mm MDF. Het multiplex is afgewerkt met vier lagen transperante kersenlak en drie lagen transperante hoogglans lak. Het binnenwerk met zijdeglans zwart.

Nou, als ik nu niet over de bandbreedte limiet van mijn provider ga weet ik het niet meer
Ik zal in dit topic ook de verdere ontwikkelingen blijven posten.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 20-04-2004 14:19 ]